nutriton of nutrix?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ninetje, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Nutriton is toch ook alleen ivm het spugen? toch niet voor de "honger"
     
  2. Ninetje

    Ninetje Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Eerste dag en nacht zit *erop*.

    Chiara heeft om 23.00 100 gedronken zonder pap, omdat ze nog wat wilde drinken.

    Ze heeft heerlijk tot 8 u! geslapen zonder veel poepjes vannacht.

    Ze heeft net ook een beetje gepoept, niet dik, wel minder weinig.

    Ik geloof niet dat ze krampen heeft van de pap toevoeging. Misschien kan dat nog komen?

    @AnnaS, hier doe ik hetzelfde, 150/180 met 2 flesvoeding schepjes wat overeenkomt met een eetlepel.

    Ze liet er gister met gemak 3,5 uur tussen en dronk niet eens 180 leeg. Dus vandaag proberen 4 uur ertussen te laten en dan 150 geven met 2 schepjes.

    @OW, hoi lieverd, ik weet dat jij ook zo aan het kloten was met de voeding, die extra van friso had ik je al afgeraden want die heb ik ook geprobeerd, krampen en toch nog steeds niet voldaan.

    Ben blij dat je menneke nu lekker verzadigd is!

    Hopenlijk gaat het hier ook goed erdoor! Gisteren was 1 verschil en dat is dat ze voldaner leek maar wel veel huilde van vermoeidheid,korte slaapjes deed...

    Gisteraaf hoorde we ineens andere *woordjes* uit de box en ze lachte met geluid, trapte met dr beentjes hoog in de lucht naar de diertjes aan haar boxmobiel...Sprongetje denk!
     
  3. Niet meer actief

    @Ninetje nou dat is een fijne nacht toch ;) dat er maar vele mogen volgen!
    idd je had gelijk ;) en zie nu mijn mannetje doet het er nu prima op... ik verzwijg het morgen wel hahahaha op het cb want ze zullen er wel giga blij mee zijn NOT! en zeg ook dat ik Friso normaal geef want over comfort zaten ze ook al te zeuren..

    Ga morgen wegen, meten en prikkies en pleiten daaro! :)
     
  4. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    De nutrix heeft geholpen. Ze is vannacht niet wakker geweest en ging gisteravond ook heel lekker slapen.
    Vannavond maar weer!
     
  5. Bibiche

    Bibiche Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @ow: waarom deden ze al moeilijk met comfort?!
    Doen ze tegenwoordig overal moeilijk om of zo :( :(:
     
  6. Niet meer actief

    @inky


    ik zit eraan te denken om ayman ook twee papflesjes te geven, dus de eerste en de laatste....


    hoelang duurt het ongeveer voor niels na zijn morgenpapflesje weer voor eten komt?
     
  7. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    gewoon na 4 uur weer hoor. Ik heb dat schema ook bij mijn oudste gebruikt. Straks kan ik dan de papfles vervangen voor een boterham.

    Maar hij slaapt 's morgens wel weer lekker verder na zijn papfles. Eerst sliep hij nog maar een uurtje en nu slaapt hij vaak 2 en een half uur verder.
     
  8. Niet meer actief

    @Bibiche, omdat Joaquin weer normale ontlasting had dus moest ik maar weer naar friso normaal gaan... ja dus niet want dan begint de ellende weer opnieuw! en ik hij doet het toch goed op comfort dus ik houdt het daarbij...
     
  9. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    wij hebben in het begin ook nutriton gebruik op advies van cb.. omdat wij hulp bij onze voeding kregen van een logopediste kwam ik er achter dat dat verkeerd was. de logopediste vertelde me. dat nutriton aleen maar verdikkend werkt. en niet voor extra vulling.
     

Deel Deze Pagina