ik mag gaan beginnen met water, diksap,thee enz.We zijn nu een week aan het proberen maar ze willen er beide geen druppel van drinken.Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik weet dat ze even moeten wennen maar vraag me af hoelang het gaat duren? Alle tips zijn welkom . groetjes Jo
Mijn dochter vind alleen water lekker. Diksap welke smaak dan ook vind ze echt niks. Heel af en toe thee maar haar voorkeur gaat uit naar gewoon water. Is niet echt erg vind ik nu het zo warm is. Het duurde denk ik een paar dagen voordat ze het water lekker vond. Hoe geef je het in fles of tuitbeker. Hier is een rietjesbeker erg in trek.
Louise vind het allebei heerlijk maar moet het niet uit een fles hebben. Dan drinkt ze dus gewoon niks. Zij drinkt het liefste uit een gewone beker (met mama's hulp) of haar antilekbeker van Avent. Misschien is dat bij Matthijs en Jasper ook het probleem?
bedankt voor de tip.Ze krijgen het nu uit hun gewone fles maar misschien moet ik overstappen op een andere fles. groetjes
Ik probeer Sanne ook wat extra vocht te geven met dit weer, maar zij vind het ook niet lekker. Ik geef het haar in een fles.
Leander vind diksap en water of thee al helemaal niets. Roosvicee vind hij het lekkerste dat gaat goed.
bij mij helpt het als ik het water/sap ietwat lauw maak, dan drinkt hij binnen no time 120 cc weg. hoe kouder het wordt, hoe minder goed hij drinkt. het liefste heeft hij water met een heeeeeel klein beetje diksap of roosvice
Nou, hier heeft het heel lang geduurd voor ze iets anders wou dan haar melk. Diksap vind ze niet zo lekker, roosvicee of van die vruchtenmix gaat er wel aardig in en het lekkerst vindt ze die kant en klare sap (die lichtgekleurde met banaan en sinaasappel) van Friso. Maar goed, dat krijgt ze maar af en toe, anders kan ik me daar suf aan kopen.
De diksap wende in een paar dagen, gewoon in zijn normale fles.. Thee duurde een paar weken. Water heeft veel langer geduurd. Dat begint hij nu pas goed te drinken, en vanaf 6 maanden bieden we het al aan..