Nutriton v.s. jhbpm van natufood

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door pn2012, 5 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Klopt dit bedoelde ik ook zo kreeg mijn zoontje ze ook opgewarmd in de magnetron.

Hier kun je trouwens in de winkel van die pakjes kant en klare voeding kopen ( voor onderweg is net een pakje yoghi maar dan zonder rietje hahaha ) gewoon bij etos kruidvat AH etc..

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ik weet niet waar 'hier' is.. ;)

Ik heb bij jumbo, ah, coop en digros gekeken. Tevens bij etos, kruidvat, da en dio.
    Het enig wat ze hebben aan kant en klaar voeding zijn pakjes pyjamapapjes. Niet echt geschikt voor altijd (ik gebruik ze liever nooit ivm suikers etc).

3. Silcl

Silcl Lid

2 dec 2013
    18
    0
    0
    Sinds vorige week moesten wij ook beginnen met johannesbroodpitmeel door de flesvoeding te doen. Ik wist toen nog niet dat er ook van Tammi jbpm was en heb dus nutriton gekocht.
    Ik ben vanmorgen heel snel die van Tammi wezen halen, want ons kleine dametje heeft sinds we de nutriton gebruiken zulke enorme darmkrampjes! Ik hoop dat het met de Tammi een heel stuk minder wordt!

Verder staat er op het potje van Tammi dat het zowel in warme als in koude vloeistoffen aangemaakt kan worden, dus dat zou geen verschil moeten maken. Je moet dan alleen een andere hoeveelheid jbpm erin doen (staat op het potje).
    Het is volgens mij wel zo dat je flesvoeding beter warm kunt klaarmaken, omdat de melkpoeder dan beter oplost en niet gaat klonteren. Dat merk ik ook meteen als ik het water iets minder warm heb, dan lost het melkpoeder niet goed genoeg op.

Deel Deze Pagina