Weet iemand waar de babycook het goedkoopst is of waar je er iets gratis bij krijgt? Zoals het receptenboek o.i.d.? Kan op t moment geen abonnement vinden waar je de babycook bij krijgt. Mag gewoon online zijn.
Je kunt ook op marktplaats kijken. Of gewoon naar de Blokker of Xenos en even een stoombloem kopen. Kost maar een paar euro en dan kun je gewoon voor de hele familie stomen. Pureren is als je niet te vroeg met vast voedsel begint niet nodig, vaak is gewoon prakken dan al zat of kun je stukken geven. En dan is het hele voordeel van een Babycook weg.
Het is geen antwoord op je vraag; maar ik heb afgelopen week een staafmixer van 10 euro gekocht bij de blokker en het werkt perfect. Ik maak er verse appelmoes mee en vries het in voor vier dagen vooruit en dit doe ik ook met groentehap. Over een maand of drie hoef ik waarschijnlijk niet eens meer te pureren en is zoals dirksmama al zei prakken ook voldoende. Ik wou eerst ook zo'n babycook, maar ben blij dat ik het geld er niet aan uitgegeven heb. Maar nogmaals, das geen antwoord op je vraag. Sorry
Maaltijd Hier krijg je bij de groene er wat bij...twee verschillende opties. Het is wel een site uit België dus kijk even of het bij jou geleverd kan worden! Wij hebben hem ook en ik vind hem ideaal! Oww vind er trouwens nog veel meer waar iets bij zit: Gezonde babyvoeding maak je zelf met de Babycook! Welkom bij Anykid, eten bereiden met de babycook van beaba, slabben van silly billies, knuffels van Dushi Welkom bij Online-Babyshop Bij die laatste heb ik hem zelf gekocht...die winkel zit hier namelijk vlak in de buurt.
ik heb hem bij schaatsbergen gekocht in utrecht wel de berge 85,- euro nieuw omdat het nog een versie was van 2009. maar als je hem op mp zet krijg je er zo weer 60 euro voor terug hoor. ergens is de babycook wel duur maar je krijgt er heel wat voor terug echt een super ding en ook al is het kind wat ouder en kan stukjes eten nou kan toch dan stoom je het alleen zonder te pureren nog gezond ook maar met een stoom mandje gaat het ook alleen bij de baby cook heb je geen omkijken naar je doet de hoeveel heid water erin en stomen en als het klaar is gaat het lampje vanzelf uit. gr jojo29
Ik heb een babycook staan die ik op MP wil zetten. Weet niet of je per se een nieuwe wilt hebben?? Kookboek heb ik er evt ook bij. Heb hem in 2008 gekocht en ong. n half jaar gebruikt. Nou ik hoor wel of je interesse hebt...
Datzelfde van er niet naa rom hoeven kijken heb je ook met een rijststomer (kan ook groente in) - deze week 16,99 bij de Lidl en groot genoeg om voor de hele familie te koken.