Kan het zijn dat nutriton krampjes veroorzaakt? Wij zijn er gisteren mee begonnen tegen het spugen en het snelle drinken maar ze is sindsdien een stuk onrustiger dan ze al was...
Thijs kreeg ook krampjes van de nutriton, maar zonder nutriton spuuht hij zijn halve fles weer uit... Ik ga er toch maar mee verder. Hij heeft er gelukkig ook niet elke dag last van. Hoeveel schepjes doe je er bij?
desmond spuugde ook heel erg veel en heeft ze fles in 5 min op. in het begin zijn wij toen overgestapt op friso comfort die is speciaal voor spugende baby,s en helpt tegelijkertijd ook de krampjes te verminderen hier werkte dat heel erg goed geen gespuug en ook geen kramp. mischien helpt dat bij jullie ook.
Nou ik gebruik al Onmeo, voor spugende baby's, krampjes en moeizame ontlastig. Ik doe nu nog maar 1 schepje nutriton er door heen.
Ik heb voor Lynn friso comfort, is ook voor het spugen en het werkt perfect bij haar. Ik wilde toen ze 6 maanden was over op gewone friso maar daar spuugde ze heel erg van. Ben dus gewoon doorgegaan op de friso comfort opvolgmelk.
hier werkte het ook heel erg goed maar ben nu toch overgestapt op de gewone friso en idd hij spuugt wel nog maar dat komt meer doordat hij de fles in 5 min leegdrinkt. nu mag hij 3 min drinken en dan stop ik 10 min en dan krijgt hij de rest en het spugen is nu ook veel minder.
Ik gebruik Nutriton sinds Thijs een week of drie was, en ik moet zeggen dat hij gelukkig nooit last van krampjes gehad heeft..
Kunnen ze er ook spuitluiers van krijgen? Esmee heeft het nooit gehad, maar net dus de eerste, zelfs de vloer zat eronder