welke flesvoeding.

Discussion in 'Flesvoeding' started by ikke24, Mar 13, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke24

ikke24 Actief lid

Jan 29, 2011
    197
    26
    28
    Female
    Hallo,

Inmiddels uitgezocht wat voor fles we gaan gebruiken en denk nu een goede keus te hebben gemaakt. Al is het afwachten of de baby dat ook vind.. Maar dan nu het tweede dilemma.. welke voeding is nou het beste? Of maakt het echt helemaal niets uit. De duurde nutrilon of bijvoorbeeld de veel goedkopere AH eigen merk ( of Etos, Kruidvat of...) Bij de oudste twee had ik deze twijfels ook steeds wel maar toen Hero gebruikt. Nu toch weer twijfel of een goedkopere toch ook niet gewoon kan.. Het moet wel H.A zijn ivm veel allergieën die in de familie voorkomen.
    Alvast dank voor jullie reacties!

2. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Elke flesvoeding moet aan bepaalde normen voldoen, dus in principe is alle flesvoeding goed. Wij gebruiken Kruidvat voeding

3. xNadine

xNadine Actief lid

Jul 27, 2016
    383
    39
    28
    Ik heb altijd Nutrilon gebruikt voor mijn zoontje, maar een goedkoper merk is ook hartstikke goed hoor. In Nederland moet de voeding aan zulke strenge eisen voldoen dat er denk ik geen foute keuzes zijn, dus als ik jou was zou ik gewoon naar je portemonnee kijken en vanuit daar je beslissing maken :)

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Ik gebruik zelf Nutrilon maar in feite is alles net zo goed..
    Aan babyvoeding mag niet veel gedaan worden dus de verschillen zijn minimaal!
    Op deze site kan je alle merken vergelijken:
    Flesvoeding vergelijken

5. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Het maakt inderdaad niet zoveel uit welke flesvoeding je kiest.
    Hier hebben wij bij zoontje de 1e 6 maanden flesvoeding van Hero gebruikt, daarna zijn we over gegaan op AH eigen merk, kon ik gewoon makkelijk meenemen met m'n weekboodschappen. Hero (of nutrilon) was/is geregeld op, moest ik weer naar een andere winkel.
    Denk dat als de 2e weer flesvoeding gaat krijgen (wil nog wel weer een poging voor borstvoeding doen) ik gelijk voor AH eigen merk ga. Scheelt aardig in de centen.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij hebben altijd Nutrilon gebruikt.

7. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

Apr 9, 2016
    289
    1
    18
    Hier ook Nutrilon, beetje het Coca-cola onder de babyvoeding ;) Denk dat andere merken een prima alternatief zijn. Goed is wel om naar de verkrijgbaarheid te kijken, het kan hier en daar nog wel eens op zijn en dan is het fijn dat je het nog wel in een andere winkel kunt krijgen, het liefste een beetje in de buurt natuurlijk. Al heb ik wel het idee dat het al een stuk beter gaat dan een tijd geleden.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,630
    5,656
    113
    Ah huismerk. Is allemaal even goed en anders ben je dief van je eigen portomonee.

9. Ballon

Ballon Niet meer actief

Kruidvat eigen merk.

10. tinekuuuh

tinekuuuh Lid

Apr 19, 2012
    87
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ook kruidvat.. mijn schoonzus waa helemaal voor nutrilon omdat dat toch het merk was. werkt een vriendin van haar in een laboratorium waar ze babyvoeding testen en die gaf haar de tip van kruidvat eigenmerk omdat het zoveel er op lijkt. Nu is ze zonder problemen helemaal over op kruidvat en het scheelt haar de helft.

11. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Hero altijd gebruikt.
    Was bij ons in de supermarkt altijd ruimschoots op voorraad

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Door de wettelijke eisen verschillen de merken kunstvoeding eigenlijk alleen in prijs en smaak. Onzin dus om een duur merk aan te schaffen, huismerk is precies even goed.
    De beste flesvoeding komt natuurlijk niet uit een pak poeder, maar uit een vrouwenborst. Als je zelf niet kunt voeden, heb je dan al eens aan donormelk gedacht?

Share This Page