hallo! ik geef seff s'avonds door zn laatste fles 3 schepjes nutrix, maar nu vanaf 6 mnd heb je dus bambix..maar dat is toch meer een broodvervanger? of heb ik dat mis.. die kun je toch beter s'ochtend geven i.p.v. brood? (als ze al brood beginnen te eten op die leeftijd) welke pap geven jullie en wanneer? Liefs Emmie
Ik geef nog steeds Nutrix, alleen 's avonds.. Ik ben eigenlijk bang dat als ik 's ochtends Bambix ga geven, hij om 10 uur geen fruit meer hoeft omdat hij dan nog vol zit. Ik heb wel geprobeerd om 's avonds half nutrix en half Bambix te doen, maar Jelle kreeg dan 's nachts zo'n last van zijn buik dat hij niet meer kon slapen. Ik wil het nu weer gaan proberen door de nurtrix 1 schep tegelijk te vervangen door Bambix. Misschien dat hij dan binnenkort de nacht eens doorhaalt zonder fles.
ja je hebt gelijk. ik doe s avonds ook 3 schepjes nutrix in de fles. en tussen de middag doe ik bambix door de voeding en eet dat dan van een bordje.
Ik geef inderdaad 's ochtends bambix en 's avonds nog 2 schepjes nutrix erdoor. Probeer dat nu af te bouwen.
@ bluesky, begrijp ik het goed dat jou'n zoontje s'nachts nog niet door slaapt? jeetje vervelend zeg.. Maar dank jullie wel voor de reacties, ik hou het eerst alleen nog maar even op de nutrix.. wanneer beginnen/ zijn begonnen jullie met brood? Hier bij het CB hebben ze gezegt dat ik al wel mocht beginnen met hele kleine stukjes brood...heb het nog niet gedaan hoor, ik lees het hier eigenlijk ook nooit met 6mnd. liefs Emmie
Ja, dat begrijp je goed.. Hij heeft nu wel regelmatig nachten dat hij doorslaapt, al dan niet met een hoop gedoe..
echt waar joh? Sorry hoor dat ik dat zo vroeg, maar dat lees je toch bijna nooit met zo'n leeftijd, om het zo maar even te zeggen.. Maar vervelend lijkt me dat! heeft ie honger s'nachts? of wil hij gewoon even aandacht? appart he dat dat zo verschilt per kind.. x Emmie
Toevallig heb ik hier gisteren een topic over geopend... Want deze mama zag het even niet meer zitten.. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=75893&highlight=
als ik bambix geef geef ik dat in de laatste fles van 1930 tussen de middag eet hij brood soms is het geen bambix maar nutrilon goede nacht