Wie kan Mij Helpen?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Roosje08, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Hoi damens,

Ik zit gewoon met mijn handen in me haar.
    Mijn dochter wilt maar niet slapen.. ( ze is al vanaf 4 uur s'nachts op) nu is het al 9.30 phuffffff)

Ik geef friso comfort 120 cc.
    ze kwam eerst gewoon overdag netjes om de 2.5- 3 uur voor haar voeding. Maar vanaf gisteren 16.00 niet meer.. Ze slaapt nu 1.5 uur en dan huilt ze tot de volgende voeding ( dus 1.5 uur) Omdat ikr niet tegen haar gehuil kon heb ik om de 2-2.5 uur de voeding gegeven.

Gisteren 16 uur fles gehad en in 18. uur werd ze wakker en toen niet meer geslapen tot 20.00. Heb er toen fles gegeven toen sliep ze. Ik heb haar zellf wakker gemaakt voor haar laatste fles (23.uur fles niet helemaal leeg)veder gegaan met slapen. 3 uur werd ze wakker. 1 uurtje doorgeslapen met speen. Toen begon ze als een gek te huilen ( hongerig huiltje) weer fles gegeven weer niet helemaal leeg. 1.5 uurtje geslapen.. Tot nu toe wakker :confused: Net weer flesje geven. Op dit moment hoor ik niets van der.

Maar ik ben bang dat ze over 1,5 uur weer wakker word.

Wie weet er misschien wat er aan de hand is met haar?

2. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Ik denk eerder dat ze huilt van de krampjes! Je geeft haar naar mijn idee veel te veel voeding. Das echt niet goed hoor voor een klein ukkie. Ik zou er minimaal 3 uur tussen laten en echt niet eerder een fles gaan geven. Probeer de tijd te rekken met een speen oid.

Succes!

3. Roosje08

Roosje08 Actief lid

23 sep 2007
    302
    0
    0
    Den Haag
    Volgens mij zijn het geen krampjes.. Haar buikje is heel soepel.. Ze maakt ook geen kramp bewegingen.

Het is iets anders maar wat :(: :(: :(: :(:

Ik probeer minimaal 3-4 uurtjes tussen de voedingen te houden maar omdat ze na zijn voeding 1.5 uur later wakker wordt. Vind ik het zo zielig om haar 1.5 uur te laten huilen.. ze neemt ook geen speentje oid. Daardooir dat ik na 2 uurtje fles heb gegeven...

Tot nu toe ging het kwa tijd goed.. ze kwam goed op tijd.. maarr vanaf gisteren 16 uur niet meer :( :(

wat is het toch moelijk.. :( Een klein baby die zit te huilen en jij weet niet wat ze wilt :(

Vanmiidag ga ik naar de CB. Voor wegen ik ga dan ook gelijk hierover hebben..

4. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    ik zou het in ieder geval niet gaan rekken, dat vindt ik zelf zo zielig je moet zelf even je weg hierin vinden maar vaak zie je of hoor je wel als ze echt honger hebben, ik weet niet wat de hoeveelheden per fles zijn die ze krijgt? of dat je standaard voeding gebruikt of voeding voor hongerige babys etc?

ik zou haar in ieder geval niet laten huilen en toch een klein flesje geven.

5. Jora

Jora Lid

1 sep 2008
    12
    0
    0
    Hallo,

dit is wel herkenbaar. Mijn dochter is nu 5 weken en tot eind vorige week ging ze qua tijden ook heel netjes, om de 4 uur (je kon de klok er bijna op gelijk zetten) ze krijgt 120cc+4. Sinds van het weekend slaapt ze ook moeilijk in tussen de voedingen en huilt ze ook erg veel....Ze heeft zeker geen krampjes.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Misschien een 'sprong' (als in: oei ik groei?)

Deel Deze Pagina