Nutrix meer verzadigend dan Friso extra?

Discussie in 'Voeding' gestart door evy261, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Ha meiden,

    Kim krijgt nu een deel friso comfort(tegen spugen) en een deel friso extra (voor hongerige baby's). Nu is mijn vraag zoals bovenstaand :D
    Zit eraan te denken om de laatste fles een papfles te geven maar dan kan ik geen nutrix bij de extra doen (wordt dan net beton :D ) Maar als baby's dus voller zitten van Nutrix wil ik dat geven.
    Of kan ik dan beter de laatste fles friso normaal geven met nutrix?


    Iemand hier ervaring mee?
     
  2. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Ik geef de laatste fles met comfort en normaal.. en 2 schepjes nutrix! Hier slaapt meneer heerlijk op. Extra is opzich niet echt nodig dan.. De voeding word al verdikt snap je..

    Liefs Faith
     
  3. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Ik heb extra er overdag ook uitgehaald.. Vond niet meer dat ie die nodig had.. Geef nu alleen comfort met normaal.. en dat gaat prima
     
  4. evy261

    evy261 Actief lid

    11 jul 2006
    403
    0
    0
    Oke, dank je wel.
    Maar kan dat geen kwaad met die comfort? Daar zit nl die johannesbroodpitmeel in waardoor de voeding al dikker wordt.
    Kim zit namelijk op comfort en extra en slaapt daar wel een hele nacht op door, maar vraag me af of het handig is om nutrix te gaan gebruiken. En dan alleen in de laatste fles met bijv friso normaal(zonder comfort, want als het dan een papfles is, lijkt het mij dat ze ook wel minder zal spugen. En dan overdag gewoon de comfort met de extra aanhouden.

    Liefs
     
  5. faith82

    faith82 Actief lid

    5 jun 2006
    367
    0
    0
    Als ze al lekker de hele nacht doorslaapt op de extra en comfort, hoef je geen nutrix te geven.. Verder kan het geen last om comfort te geven met nutrix.. Als ik geen comfort geef spuugt ie nog altijd.. Dus heb ik hiervoor gekozen.
    Als je ook nog normaal gaat geven 's avonds heb je straks 3 soorten voeding in huis, misschien een beetje overdreven.. Ik zou gewoon als ze doorslaapt zonder nutrix dit niet geven. Het word gegeven om de maag wat voller te maken, en zij slaapt al heerlijk.. Doe waar je je goed bij voelt..
     

Deel Deze Pagina