Ik was benieuwd waar de meeste kindjes voor het slapen gaan voorkeur aan geven: Gewoon Nutrix of lekker Bambix uit de fles met smaakje? Of iets heel anders? Tinkerbel
Vanaf vier maanden kreeg hij nutrix door de fles. Vanaf 7 maanden bambix, maar daar vond hij niks aan. We zijn toen overgegaan op pyamapapje.
Ik wissel het af. Maar geef dan wel een bordje pap, ze wil de fles niet meer 's avonds. Ik heb de nutrix 'naturel' met de vanille gemengd, ze vindt de gewone niks aan en de vanille heerlijk dus heb ze nu samen en dat gaat ook prima.
@Setteke: Wat is gewoon Bambix dan? Ik dacht altijd dat er ochtend pap en pyjama papje was. Wanneer geef je dat dan?
alyssa krijgt nu smorgens de gewone nutrix. volgende week moet ik weer naar het cb en ga daar ff vragen of het handig is om bambix te gaan geven. liefs doris
hier ook die pyjamapap van nestlé met biscuit. iets anders wil ze niet dan slaat ze de fles binnen no time van zich af (nestlé was vorige week op en had alleen maar bambix biscuit) tot ze de goede weer proeft, dan is het weer goed.
Hier van 4 tot 6,5 maand nutrix naturel in de ochtend en avondfles. Die vanille hoefde van mij niet zo. Nog genoeg tijd om te wennen aan zoetigheid. Vanaf 6,5 maand is het bambix of molenaars kindermeel. Een paar schepjes in de fles. Of wat meer schepjes in een bordje. De avondfles was toen weer puur melk.
Vanaf 4,5 maand Nutrix naturel ivm reflux ( van nutriton kreeg ze veel krampen) sinds we weten dat ze geen koemelkallergie heeft krijgt ze 's-ochtends nutrix 3 schepjes en 's-avonds Bambix door de fles. Ze vind het beide heerlijk gr veer