Gister heeft onze Stijn voor het eerst nutrix in zn fles gehad, in de avent fles met de 123 speen, was gulzig drinken binnen 5 minuten schoon op. Nou en een boeren, niet meer normaal! vanavond geeft ik ipv 2 schepjes 3 schepjes(van die lepels die je bij de nutrilon krijgt) Maakt dat veel dikker op 180/6 ? Of kan ik beter mn melkfles pakken(difrax S fles met S speen)? Thnx alvast!
voor zo'n kleine hoeveelheid nutrix, kun je makkelijk de s speen met je difraxfles gebruiken. de hoeveelheden waar ze het op het pak over hebben zijn eetlepels. groetjes, Miranda
Toen wij nutrix in de fles gingen doen, gebruikten we bij 1 eetlepel stand 1 van de 123 speen van avent.
Je kan het altijd proberen. Gaat het niet pak je toch gewoon weer de andere fles en giet je het over?
Nou ben aardig aan het aanklote geweest... 3 schepjes en S speen difrax ging te langzaam en op 123 avent te snel! dus nu maar M gehaald en dat ging iets beter... maar gister had ie m ook zo weer op alleen t laatste beetje werd wel wat dikker We zien wel hoe we t vanavond weer doen! Ist misschien een oplossing om de fles 5 minuten van te voren te maken zodat t een beetje indikt? want als die m bijna op heeft hebk wel t idee dat het dik genoeg is!
Dat komt meer omdat de Nutrix op de melk gaat drijven, zeg maar.. Het laatste beetje is dan minder melk en meer Nutrix... Wij hebben dat probleem ook altijd gehad en ik heb er ook geen oplossing voor kunnen vinden. Ja, tussendoor schudden, maar daar was Jelle het dan weer niet mee eens... Bij ons stond de melk sowieso al 5 minuten, omdat we jelle eerst verschoonde en dan pas de fles gaven.
Hier gebruikten we in het begin ook de S-fles met een S-speen maar hadden hier een extra gaatje in geprikt. We hebben ook de 123 geprobeerd maar dat vinden we een rotding. Nu krijgt hij 3 eetlepels door zijn laatste fles en gebruiken we de brede difrax fles met een M-speen.