opvolgmelk 2

Discussion in 'Voeding' started by -, Nov 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Wanneer zijn jullie begonnen met opvolgmelk nummer twee. Yanouck is nu 5 1/2 maand. En vraag me af of ik al langzaam kan beginnen met opvolgemelk nummer twee?

Kan ik in een keer overstappen of paar schepjes van nummer 1 en een paar schepjes van nummer 2. Hoe hebben jullie dat gedaan?

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    3,910
    0
    0
    Woerden
    Ik ben gewoon met 6 mnd in 1x overgestapt

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hier ook met 6 maanden in 1x overgestapt

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kijk wanneer je verpakking van 1 op is en begin dan gewoon met 2. Maar niet onder de 6 maanden.

5. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    het komt niet op een week aan hoor.
    Dus als je voeding nr 1 nu op is zou ik gewoon nr 2 halen of nog even met nr 1 doorgaan als je je daar prettiger bij voelt en dan na het volgende pak overstappen

6. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

Nov 20, 2006
    3,570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    met 6 maanden in 1x overgestapt en nu met nummer 3 ook in 1 keer

7. Niet meer actief

Dan denk ik dat ik dit pak nog ff opmaak en dan gewoon met nummer twee ga beginnen. Dit is nog een nieuw pak. Dus die is op volgende week. En dan begin in met nummer 2

Ze heeft ook nog nooit geen last ergens van gehad. Niet troen ik van bv naar flesvoeding gign en ook niet met fruit en groente. Dus echt super.... Maar wou gewoon weten wat iedereen deed

8. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Hier ook een hele snuggere mama :confused: , ik had al een pak nutricia 2 gekocht en in de kast gezet, denk alvast voor als ze naar 2 moet, ikke dus helemaal vergeten en heb dus dat pak opengemaakt toen ze net 5 maanden was.. :oops: , dus gelijk een nutricia 1 weer gekocht, maar ik zat natuurlijk wel met een geopende nr. 2 en vond ik toch wel erg zonde om dat dan weg te gooien! Dus ik gelijk nutricia gebelt en gevraagd hoe en wat en nu mocht ik dus 1 en 2 door elkaar geven en ze zei ook nog dat beebjes die in het buitenland zelfs al vanaf 4 maanden nr. 2 kregen, dus een hele geruststelling...Het pak is inmiddels op en Alyssa is over 2 weekjes pas 6 maanden, dus heb nu nog maar nr 1 gekocht en na deze stap ik in 1 keer over op nr 2!

groetjes

Share This Page