Misschien een stomme vraag, maar ik kan het nergens vinden op de verpakking staat het ook niet. Ik wil vandaag de 3-standen speen gaan proberen, maar hoe moet ik de fles houden als ik Hugo op stand 1 wil voeden. De 1 onder zijn neus, dacht ik... Maar ik heb 't idee dat de voeding er dan uit stroomt.... Ik heb het met water geprobeerd, maar ik vind zowiezo als je met de fles op en neer gaat komt er in een keer heeeel veel uit. Ik had het vanmorgen al geprobeerd, maar omdat ik niet zeker wist hoe ik de fles moest houden heb ik er veel mee gedraaid. Op 'n gegeven moment na 5 min. dacht ik: "wat is die fles nog maar licht... had ie hem al meer dan de helft leeg...! Dus dat ging VEEL te snel..." Heb maar snel de oude speen erin gedaan met 1 gaatje. Misschien moet ik deze maar blijven gebruiken... Vandaar mijn vraag, volgens mij heb ik 't wel goed, maar begin toch te twijfelen... ik zie namelijk niet veel verschil met druppelen als ik het met water test. Groetjes Niki
Idd de 1 onder de neus. Kan zijn dat je dit te vroeg probeerd hoor. 2 maanden is wel jong voor een 3 standenspeen.
Nou Sem is bijna 4 maanden en als ik die 3 standen speen gebruik heeft hij hem ook binnen 5 minuten leeg en dan met friso comfort dit is nog dikke voeding ook Ik gebruik nu speen 3 van avent en dat gaat goed, doet er nu 11 minuten over! Het nummertje van de speen bv 1 richting zijn neusje houden!
idd de 3 standen speen alleen gebruiken als je dikkere voeding hebt of je kleintje pap gaat geven met de fles gewone voeding is te dun voor een 3 standen speen
Ik heb Friso Comfort, dat is dus dikkere voeding. Maar ik heb 't idee dat die op stand 1, nog echt veels te snel gaat...! Heb het net bij de voeding van 11 uur weer geprobeerd, maar Hugo weet niet wat er gebeurt, volgens mij! Hij is vanaf het begin af aan al best gulzig geweest en heeft nu een speentje met 1 gaatje waarbij hij dus erg zijn best moet doen. Ik wilde eens kijken of zo'n 3-standen speen wat zou zijn, zodat ik op het laats hem wat sneller kan laten drinken, maar volgens mij is dit geen succes! Ben maar weer snel de andere speen gaan gebruiken. Ik heb namelijk ook Friso Comfort tegen spugen, maar met ik denk dat hij met die 3-standen speen weer meer gaat spugen, dus... Groetjes Niki
Ik zou er dan eerder voor kiezen het gaatje van de nr 1 speen iets groter te maken. 3 standen speen lijkt me nog wat aan de vroege kant maar als je het niet probeert weet je het ook niet natuurlijk