ik geef alleen in de laatste fles nutrix, met als reden dat hij anders na 3,5 a 4 uur weer wakker word snachts van de honger. nu slaapt ie 6 a 7 uurtjes door hij is nu zelf ook veel tevredener en komt beter tot rust snachts. heel af en toe zit er een dagje tussen dat hij extreem uitgehongerd is, dan geef ik hem rond het middaguur ook nog wel eens wat nutrix door zn flesje maar dat komt niet zo vaak voor.
Esmee slaapt van 20 uur tot 8 uur, dus nodig is het niet. Moet een baby wennen aan nutrix? Of zijn er ook baby's die helemaal geen nutrix krijgen?
Volgens mij pas vanaf 4 maanden. Chenoa moest er wel aan wennen, je gebruikt de 3 standen speen (is toch anders) en het is toch dikker dan gewone voeding. Ik gaf het altijd alleen in de 1e fles. Omdat ze al goed doorsliep, vond ik het niet nodig om het in de laatste fles te geven. Nu geef ik tarwebloem in de eerste en de laatste fles.
rond die leeftijd 's ochtends een bord pap met nurix en 's avonds de laatste fles met nutrix... Avond: Lekker voor de acht gevuld buikje. Ochtend: Goede start van de dag, zeiden ze op CB.
neeeeee ! Er zitten geen calorieen in. Toch ? haha nou ga ik twijffelen, kijk vanavondwel ff op het pak!
Er zitten wel calorieen in nutrix volgens mij....Ze hebben het toch over de bekende "papkindjes"? (die lekker stevig zijn)
Hoi Ik wilde ook pap maken van nutrix en dat dan in de ochtend geven. Het consulatiebureau zei wel dat ik dat niet te vaak moest doen, omdat ze daar dik van worden. Dus heb ik dat helemaal niet gedaan. Wel krijgt Milan in de laaste fles nutrix. Nu krijgt hij 's ochtends een boterham en een klein flesje. Van nutriton worden kinderen niet dik.
Ik geef Emme 's vanaf dat ze ruim vijf maanden is ochtends een bordje pap van 90 cc melk en Nutrix. Daarna nog 120 cc gewone melk uit de fles. Ik geef de Nutrix alleen om Emme te leren van een lepeltje te eten en niet om haar door te laten slapen ofzo. In Nutrix zitten wel calorieeen hoor.
denk dat het ook wel een beetje uitmaakt hoeveel nutrix je er door doet, ik deed gewoon een voedingsschepje met nutrix door de eerste en de laatste...