Mijn zoontje word as vrijdag 3 weken. Vanaf het begin is het een hongerige baby. In overleg met het CB zijn we overgestapt op Forte. Hij krijgt overdag 6 flessen van 110 cc en 's nachts 1 fles van 110 cc. Hij huilt ontzettend veel, kan hem alleen maar stil krijgen door hem vast te houden. Speentje werkt niet, wiegen werkt niet, echt helemaal niets werkt. Hij huilt zowat de hele dag door, 's avond is het echt heel erg, dan huilt hij standaard van 18.30 tot 21.00, en dan is hij ook niet stil te krijgen door hem vast te houden. Hij slaapt ook heel slecht, na de fles sukkelt hij een beetje in slaap, dit duurt dan meestal een half uurtje en daarna is hij weer klaar wakker. Wat zou er met hem aan de hand kunnen zijn? Zou hij ergens pijn kunnen hebben of heeft zou hij ergens anders last van hebben? Hoop dat je ons iets meer zou kunnen vertellen of ons advies kunnen geven hoe we het beste kunnen handelen. Alvast bedankt. Groetjes Vanessa
Dank je wel voor je snelle antwoord. Morgen is er een inloop spreekuur bij het CB. Ga er morgen naar toe en hoop dat ik iets wijzer word. Groetjes Vanessa
Er was niets met hem aan de hand volgens het CB. Wel was ik gaan inbakeren, maar na 2 dagen alweer moeten stoppen op advies van het CB. Jason bleef aan een stuk door huilen (krijsen). De tante van mijn vriend doet aan reikie en dat past ze nu op hem toe. Hij is nu stukken rustiger en slaapt weer zoals het moet. Groetjes Vanessa