nutrix?

Discussion in 'Flesvoeding' started by susan28, Jan 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    k ben bezig om mijn dochtertje de nachten door te laten slapen, het is een paar nachten goed gegaan, maar ze kwam vanmorgen alweer om 5.15. nu lees ik dat sommigen bij de laatste fles wat nutrix? er door heen doen voor een meer verzadigt gevoel. maakt dit de voeding dikker? ze gebruiken al friso comfort worde de fles dan niet veel te dik? en met welke leeftijd mag je daarmee beginnen en hoeveel moet er dan in op 120 cc? kan je dit gewoon id supermarkt kopen?

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Nutrix is bijvoeding en mag in principe pas gegeven worden vanaf minimaal 4 mnd. Ik zie dat je dochtertje pas 2 maanden is. Eigenlijk kun je op die leeftijd nog niet verwachten dat ze doorslapen. Als ze om 5.15 komt, gewoon een flesje geven en weer terug in bed leggen. Het echte doorslapen komt vanzelf... :)

En Nutrix is geen garantie dat ze doorslapen, hoor... Jelle trok zich er niets van aan.. :)

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    5.15 is toch al ochtend? Dus ze slaapt al door!

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,160
    35,818
    113
    5.15 uur is voor zo'n kleintje toch al doorslapen?!

Ik zou echt nog niet met nutrix beginnen. De absolute minimumleeftijd is 4 maanden. Wij hebben het 1 keer geprobeerd, hij raakte er helemaal verstopt door en sliep er echt geen minuut langer op.

Op je overige vragen: je kunt het in de supermarkt kopen, kunt het met elke voeding mengen, hebt dan misschien wel een wat dikkere speen nodig. Hoeveel er in mag staat op de verpakking wel. Maar bij een schepje kreeg jesper al last.

Als ik jouw was zou ik echt nog even wachten, ze slaapt hartstikke goed en nutrix hebben kindjes volgens mij ook eigenlijk nergens voor nodig.

5. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ok dank je wel, dan ga ik nog niet beginnen., ik vroeg het me gewoon af , ze heeft zowiezo al snel last van krampjes dus geen denken aan dat ik er dan mee ga beginnen. en ik ben ook trots hoor op me meisje dat ze al zo lekker slaapt!

6. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    Ze doet het hardstikke netjes.

Mag ik je een (ongevraagd) advies geven? Geniet er lekker van dat ze al zo lang slaapt en laat het verder een beetje lost. Want het kost ook energie om te proberen haar door te laten slapen en die energie ben je ook weer kwijt.
    Wanneer je je er minder tegen verzet en het accepteert dat het bij de eerste tijd hoort, is het allemaal makkelijker heb ik gemerkt.

Share This Page