Hebben jullie dat ook? Ik geef Dax als nachtvoeding de Friso Extra maar die lost zo slecht op. Als je niet precies de goeie temperatuur water pakt, dan lossen die vezels helemaal niet op. Vreselijk is dat. Dan plakken die gewoon vast in de fles. Nog meer mensen met dit probleem?
Ik heb er eigelijk helemaal geen last van. Ik verwarm eerst het water en dan de friso erin en dan goed schudden. Er blijven altijd wel wat vezeltjes op de fles plakken, maar daar kan je niks aan doen.
Wij hebben daar eigenlijk ook nooit last van, maar we verwarmen eerst het water iets te warm, dan de peoder erbij en goed schudden, dan eerst Jesse verschonen en dan de fles geven, dan is alles goed opgelost. En er blijven altijd wel een paar vezels in de fles achter, maar dat is normaal.
Dat is eigelijk ook een handig idee zeg, dat ik daar zelf nooit ben opgekomen. WAnt als ik Quinn verschoon en dan pas eten ga maken (heeft de fles wel in de tron gestaan) en leg hem daarna weg dan is het enorm brullen Dat ga ik morgen even uitproberen als ik alleen ben. Sorry was even offtopic
Bij ons blijven er ook vezels achter, maar dat hoort gewoon volgens mij. In de melk zelf hebben we nooit last van klontjes ofzo.
Hier ook nooit geen klontjes..ik los een deel op in kokend water en de rest vul ik aan met koud werkt perfect.
Nergens last van, wij voegen er zelfs nog JBPM aan toe. En dan schudden we minimaal 1 minuut. Er blijven wel "dingen"plakken aan de fles, maar dat lijkt mij geen probleem toch? En als de speen verstopt zit, zou ik een iets grotere speen proberen. Wij hebben het gaatje zelf iets groter gemaakt met een hete veiligheidsspelt en dit werkt perfect.
ik ken het probleem, ik heb er ook last van hoor, dat het heel erg klontert. je moet het echt met kokend water doen anders wil het n iet. ik heb ook het idee dat alles naar beneden zakt. groetjes susan
Hier heb ik er ook sinds kort last van! Eerst nooit last van gehad maar sinds die wijziging heb ik ook steeds vaker de speen verstopt, tot ergernis van Joris natuurlijk! Alleen ik heb friso extra 2 en geen last van klonters... Wat mij is opgevallen dat als de speen verstopt is en ik het eruit duw er hele kleine bolletjes uit schieten, heb 3 van die kleine bolletjes kunnen opvangen (echt hele kleine stipjes) die ik op een plakbandje heb geplakt en ga opsturen naar Friso!
en ik gebruik by he way gewoon warm water uit de kraan...en heb echt gene probleem dat het neit oplost...gewoon goed schudden