Friso Extra lost zooo slecht op!

Discussion in 'Flesvoeding' started by Suzanne75, Jan 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Hebben jullie dat ook? Ik geef Dax als nachtvoeding de Friso Extra maar die lost zo slecht op. Als je niet precies de goeie temperatuur water pakt, dan lossen die vezels helemaal niet op. Vreselijk is dat. Dan plakken die gewoon vast in de fles. Nog meer mensen met dit probleem?

2. Niet meer actief

mischien het met wat hetere water oplossen en dan afkoelen onder de kraan?

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

Mar 8, 2007
    1,662
    1
    0
    Dat werkt dus helaas ook niet voor mijn gevoel, zowel te heet als te koud is funest.

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb er eigelijk helemaal geen last van.
    Ik verwarm eerst het water en dan de friso erin en dan goed schudden.
    Er blijven altijd wel wat vezeltjes op de fles plakken, maar daar kan je niks aan doen.

5. simke

simke Bekend lid

Jan 23, 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Wij hebben daar eigenlijk ook nooit last van, maar we verwarmen eerst het water iets te warm, dan de peoder erbij en goed schudden, dan eerst Jesse verschonen en dan de fles geven, dan is alles goed opgelost. En er blijven altijd wel een paar vezels in de fles achter, maar dat is normaal.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Dat is eigelijk ook een handig idee zeg, dat ik daar zelf nooit ben opgekomen. WAnt als ik Quinn verschoon en dan pas eten ga maken (heeft de fles wel in de tron gestaan) en leg hem daarna weg dan is het enorm brullen
    Dat ga ik morgen even uitproberen als ik alleen ben.

Sorry was even offtopic

7. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb ook nergens geen last van...

8. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

Jan 10, 2007
    1,081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Bij ons blijven er ook vezels achter, maar dat hoort gewoon volgens mij. In de melk zelf hebben we nooit last van klontjes ofzo.

9. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Hier ook nooit geen klontjes..ik los een deel op in kokend water en de rest vul ik aan met koud werkt perfect.

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nergens last van, wij voegen er zelfs nog JBPM aan toe. En dan schudden we minimaal 1 minuut. Er blijven wel "dingen"plakken aan de fles, maar dat lijkt mij geen probleem toch?
    En als de speen verstopt zit, zou ik een iets grotere speen proberen.
    Wij hebben het gaatje zelf iets groter gemaakt met een hete veiligheidsspelt en dit werkt perfect.

11. susan28

susan28 Bekend lid

Jan 17, 2008
    933
    0
    0
    ziekenverzorgende
    ik ken het probleem, ik heb er ook last van hoor, dat het heel erg klontert. je moet het echt met kokend water doen anders wil het n iet. ik heb ook het idee dat alles naar beneden zakt. groetjes susan

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier heb ik er ook sinds kort last van! Eerst nooit last van gehad maar sinds die wijziging heb ik ook steeds vaker de speen verstopt, tot ergernis van Joris natuurlijk! Alleen ik heb friso extra 2 en geen last van klonters...

Wat mij is opgevallen dat als de speen verstopt is en ik het eruit duw er hele kleine bolletjes uit schieten, heb 3 van die kleine bolletjes kunnen opvangen (echt hele kleine stipjes) die ik op een plakbandje heb geplakt en ga opsturen naar Friso!

13. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    en ik gebruik by he way gewoon warm water uit de kraan...en heb echt gene probleem dat het neit oplost...gewoon goed schudden :)

Share This Page