Hallo,net ook al mijn vraag aan voedingsdeskundige gesteld maar doe het hier ook nog eventjes. Mijn zoon van precies 1 maand krijgt Friso 1 standaard via de Difrax fles. Als ik de S-speen gebruik doet hij er ruim 3 kwartier over, gisteren heb ik de M-speen gekocht maar dan is de fles binnen 5 minuten leeg en is hij veels te onrustig en spuugt veel. Wat kan ik nu het beste doen? Er is geen speen namelijk tussen de S en de M in... misschien ander flesje (merk)? Thnx!
Ik denk dat je het beste 1-2-3 speen van Difrax kunt proberen. Dan kun je de opening gaande weg regelen, dus beginnen met de kleine opening, en als je kindje moe wordt of veel langzamer gaat zuigen, de fles draaien zodat de opening groter wordt.
Mijn zoontje deed dit ook in fases. Dan ging het weer weken goed en dan zat ik weer zo lang of juist maar 5 minuten. Ik heb inderdaad halverwege gewisseld. Alleen deed ik eerst de M en daarna de S.
Zou ik ook doen, de 3 standen speen van Difrax, dan kun je precies tussen de s en m (I en II) in gaan zitten en het is een goedkopere oplossing dan een andere fles aanschaffen.
Ik heb inderdaad ook de 3-standen speen gekocht, maar daar dronk meneer niet uit *ja ik snap het ook nog steeds niet *
O en wat ook kan helpen is de ring waar de speen inzit iets losser of juist strakker draaien. Dat wilde hier wel eens helpen als het te lang (losser draaien) en of te snel (strakker draaien) ging.
Ik had precies hetzelfde met de difrax dus ben over gegaan op avent flessen eerste weken speen 1 en daarna al snel speen 2 en dit is een hele tijd goed gegaan tot 3,5 mnd en toen ben ik over gegaan op de bibi spenen
Dacht ook al dat ik de enige ben.. snap het niet haha. Wat ik nu doe is eerst 15 minuten de S-speen en daarna 5 minuten de M-speen en dat werkt wel oke. Bedankt voor de reacties.