Zou het toch weer niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dolfijntje1985, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb deze maand sinds 2 dagen giga pijnlijke borsten heb ik al die maanden niet gehad dus kon niet wachten met testen en heb vanochtend een test gedaan van kruitvat maar zie geen 2de streep is wel 5 dagen te vroeg maar zou je dan niet al iets heel lichts moeten zien?? Wie heeft dat ook gehad eerst neg en toen posi.

Liefs dolfijntje

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee dolfijntje, ik had in eerste instantie bij onze zoon ook negatief. dit was op een woensdag en de zondag erop teste ik met een knaltest!!!
    Het kan zijn dat er gewoon te weinig hormonen in je urine zitten,
    daarom zou ik echt even wachten totdat je daadwerkelijk overtijd bent. Als je nu zwanger bent ben je dat over een paar dagen ook nog wel... (zo dacht ik in ieder geval).

veel succes groetjes rensje

3. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik heb het ook gehad 3 nega getest en ook de cb met indicator was nega...op NOD positesten dus ik raad aan wacht toch echt ff af...

Maar ik wist het zeker van mezelf dat het wel raak was..ik was er zo van overtuigd omdat ik elke maand kwaaltjes had en die maand had ik helemaal nergens last helemaal niks..alleen krampen en steken rond de innesteling...:)

dus ff wachten nog:);) is moeilijk ik weet het maar probeer vol te houden..

Liefs

4. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik had ook vooral de eerste maanden allemaal klachten dt ik dacht ja zwanger maar dat was ontpillen maar nooit pijnlijke borsten gehad en nu de laaste maanden nergens last van alleen nu deze maand giga pijnlijke borsten en heb dinsdag duidelijk me eisprong gevoeld en dat heben de ovutesten bevestigt en zondag had ik wat krampen en verder niet alleen dinsdag begonnen me borsten zeer te doen en kan er nu niet aankomen zo zeer dus dat geeft wel ff hoop maar die ging al weer weg toen ik vanochten nega testen maar wat jullie al zeggen het kan te vroeg zijn geeft me wel weer wat hoop dank jullie wel

5. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    graag gedaan...ff volhouden en het klinkt best positief..wachten tot nod en heb hier gelezen dat sommige pas posi testen paar dagen naar hun NOD...het ligt ook allemaal aan de hcg gehalte...ik had pas met 8 weken een knaltest..

6. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja ik denk dat ik dan wacht tot dinsdag maar heb zaterdag een feestje dus weet niet of ik dan wat kan drinken anders voor de Zekerheid maar ff niks drinken dan gaat iedereen wel vragen stellen want normaal drink ik altijd wel op feestjes

7. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    blaasonsteking met antibiotica;)
    BOB;)
    of JUS drinken en net doen of daar een drankje bij inzit ziet niemand..ik dronk soms malibu jus hahaha....

Maar ik zou niet drinken voor de zekerheid...ik heb met oud en nieuw een 3 slokjes champange gehad en ik voelde me echt zoooo schuldig stom he...heb ook erg last van mijn hormonen hoor;)

8. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ja das een goeie drink altijd bier hahah dan maar bierflesjes vullen met water hahaha;)

9. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik hoop wel dat het raak is dan kunnen we de afspraak van feb in het ziekenhuis afbellen want in feb hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor mijn man dus ik hoop het Zo

10. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    ik hoop het ook voor je:D

Deel Deze Pagina