Dames, ik heb even jullie hulp nodig....... Hoe maak ik het babybedje op? Ik weet wel dat je het kort op moet maken (kort bij het voeteneind) Maar wat moet er allemaal op en onder het matrasje? En in welke volgorde? Misschien rare vraag maar ik weet het echt niet..... Vast bedankt!
Hoi Als je even naar de Prenatal gaat en het nieuwe magazine haalt daar staat het precies in met plaatjes.Makkelijk toch kan je het zien hoe het moet schrijven is toch altijd weer anders Succes
Ik heb: eerst moltonovertrek, dan een gewone matrasovertrek, bij het hoofdje een hydrofiele luier in een punt gevouwen (ivm kwijlen, spugen ed), een lakentje en daarop een dekentje (is het koud dan kan je die dubbelvouwen) en het lakentje een beetje terugslaan. Bedzeiltjes gebruik ik niet, is toch niet zo veilig en ik heb in de bijna 2jr nog nooit een ongelukje gehad (en bij ons zit om het matras een wasbare hoes) Verder kan de kraamhulp het ook doen maar ik deed het gewoon zelf alvast.
Er gaat hetzelfde op als op je eigen bed: molton, hoeslaken, laken + deken of deken met overtrekje. Eventueel kan je onder de molton nog een zeiltje doen, maar daar zijn de meningen over verdeeld. Groetjes, Anakin.
Het is niet ademend volgens mij als ze er dan onverhoopt met hun gezichtje op komen te liggen en ze kunnen nog niet terugdraaien dan kunnen ze stikken.