Sociale klasses hebben ander seksueel gedrag. Op welke leeftijd je voor het eerst seks hebt, hoe vaak je masturbeert, hoeveel partners je in totaal hebt enz. En mensen hebben dus onbewust het seksuele gedrag van de groep waar ze zich op volwassen leeftijd in bevinden en niet waar ze in geboren worden. Op zich geldt het ook voor muzieksmaak, spaargedrag, leerhouding enz, maar dus ook voor seksueel gedrag.
Middelnederlands. Deze taal werd in de late middeleeuwen (tussen ca 1200 en ca 1500) in het huidige Nederlandse taalgebied geschreven en gesproken.
Maar dat zijn al twee factoren die vóór de volwassen leeftijd plaatsvinden. Hoe klopt dan die stelling?
Hoeveel dagen er in een jaar zit en hoeveel weken. Het alphabet volgens mij ook dmv de liedjes van Bassie en Adriaan
Ik was vroeger zo geobsedeerd door honden dat ik als kind alle rassen zo heb lopen stampen dat ik echt bijna alle rassen ken. Boekwerken vol geknutseld van alle rassen in plaatjes met daarbij horende ras.. zie het nog zo voor me Haha. Waren er een paar honderd en netjes geselecteerd per rasgroep. Achteraf gezien echt zo nutteloos dat ik dat gedaan hebt.
Dit is post nr 3 met dezelfde tekst.....Je hebt dus niet onthouden dat je hem al 2x eerder hebt gepost
Het gaat niet om het seksuele gedrag wat je alleen tijdens volwassenheid vertoond, maar om jouw seksuele gedrag an sich. Dat komt overeen met het seksuele gedrag van de sociale klasse waar je als volwassene in zit.
/ Maar deze stelling begrijp ik niet. Beweer je mijn sexuele gedrag als tiener beïnvloed werd door het sociale milieu waar ik me nu in bevind? Dat klopt toch niet? Ik was een losbandige slet als puber, en ben nu een heel stuk beschaafder als mid-veertiger. Of bedoel je dat iemand op volwassen leeftijd het milieu opzoekt wat aansluit bij het sexuele gedrag in de pubertijd? Ook dat klopt niet, ik ben tegenwoordig vaak te moe om te plassen, laat staan wilde sex zoals in mijn puberjaren...
Mensen vertonen het seksuele gedrag van de sociale klasse waar ze eindigen en niet waar ze in geboren zijn. De sociale klasse waarin je eindigt, dat is dus nog niet nu. Er staat je nog heel wat te gebeuren