Ik ben nu ruim 26 weken zwanger en ben nog maar ongeveer 4 kilo aangekomen, terwijl ik veel beter en meer eet dan normaal. Tijdens mijn vorige zwangerschap was is op het laatst totaal 11,5 kilo aangekomen, maar dat zie ik mij nu niet halen, was toen rond de 26 weken al een kilo of 7 aangekomen. Hoe kan dat nou? Ik eet echt meer dan voldoende naar mijn idee. Zal het kindje wel goed groeien nu? Hebben jullie een verklaring?
hier is de baby gehaald met 37 weken en woog toen ook pas 10 kilo!! vorige zw woog ik 14 kilo en me zoontje had geen groeiachterstand of wat dan ook ligt gewoon prima op schema maar het kan er nog allemaal aankomen hoor als je buik een groeispurt krijgt
Ben ook pas 3 kg aangekomen.. bij de vorige in totaal 17kg (voornamelijk vocht), zie dat nu ook niet gebeuren.
Ik was rond die tijd ook pas een kilo of vier aangekomen (van eerste) Uiteindelijk een kilo of 14 gegroeid toen beebs geboren moest worden. Je kindje "neemt" van jou, dus je kindje zal echt wel goed groeien, zeker als de VK er verder ook tevreden over is. Dus ik vermoed dat je eigen lichaamsgewicht (van voor de zwangerschap) naar verhouding nu lager is.
Door veel overgeven in het begin van de zwangerschap en zwangerschapsdiabetes al vroeg in de zwangerschap, weeg ik nog steeds 10-12 kg minder dan voor de zwangerschap (nu 32 weken zwanger). Ik mag niet meer afvallen. Het kindje groeit echter gewoon goed, volgens de artsen eet het kindje mij zo'n beetje op!
Ik zit in week 29 en ben nu 8 kg aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschap kwam ik veel meer aan, maar door een dreigende zwangerschapssuiker ben ik nu veel gezonder gaan eten (meer bruin brood, minder koek en snoep). Als ik niet zwanger zou zijn geweest was ik waarschijnlijk afgevallen, dat zag ik laatst aan mijn gezicht. Ik zou me over de baby niet te veel zorgen maken. Mijn dochter woog bij de geboorte nog geen 2,5 kg. Ik was toen tijdens mijn zwangerschap zo'n 22 kg aangekomen, erg ontmoedigend toen ik een paar dagen na de bevalling op de weegschaal ging staan en er nog altijd 18 kg van die 22 kg over bleek te zijn... Was toen dus nog maar 4 kg kwijt na de bevalling! Dat gewicht (en dus de groei) van de baby heeft dus niet zo veel invloed op wat je aan komt...
Ik ben nu pas 7 kilo aangekomen. Drie weken geleden 8 kilo, maar van de week een kilo afgevallen en zelfs daar zei de vk niks over. Ik zou me geen zorgen maken. Je baby neemt wat ie zelf nodig heeft. En idnerdaad gewoon gezond en goed eten. Al valt dat niet altijd mee hahaha. Momenteel heb ik echt een chocolade-tik :x en laat ik mn appel liever liggen... xxx sas
Ik ben in mijn eerste zwangerschap 1 kilo aangekomen en in mijn 2de zwangerschap helemaal niks. Heb 2 kerngezonde jongens op de wereld gezet. De eerste is geboren met 41+3 en was 3290 gram en bij de 2de ben ik met 38 weken ingeleid en die woog 2770 gram.
Ik was 15 kg afgevallen in de zwangerschap. Sem was 2920 gram en 46 cm niet echt heel groot dus maar wel groot genoeg en kerngezond. Ik had ook niet z,n hele grote buik. Mijn kindje at mij idd ook op haha
Ik was bij mijn zwangerschap 9 kilo aangekomen en dochtertje woog 2600 gram. Ik ben nu ook 9 kilo aangekomen met 37 weken zwangerschap en ze schatten mijn kindje nu ook vrij klein.
Ik was met 26 weken ook pas 4 kilo aangekomen. De laatste weken hou ik vocht vast dus ik zit nu (35 weken) op plus 12 kilo. Maar mijn kindje is erg groot, met 29 weken geschat op 4 pond en met 34 weken geschat op 7,5 pond. Mijn kindje groeide dus bepaald goed
Ik ben tijdens te zwangerschap tot 20 weken 5 kilo afgevallen, en daarna 12 kilo erbij (einde dus +7). Bij de 20 weken echo lag hij lekker voor in zijn groei. bij de geboorte was mijn jochie was een gezonde 3970 gram. Niks mis mee dus. En ik was gelijk mijn zwangerschaps kilo's kwijt
Wow, das een flinkerd zeg! Maar ik lees in je onderschrift dat dit waarschijnlijk door je schildklier komt? Gaan ze het kindje eerder halen nu?
Je kindje krijgt genoeg hoor! Die pakken wel wat ze nodig hebben. Ik was met mijn tweelingzwangerschap in totaal maar 4kg aangekomen. Ben dan ook wel mijn hele zwangerschap misselijk geweest.