Menstruatie uitstellen?

Discussion in 'Anticonceptie' started by Kiki26, Feb 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiki26

Kiki26 Lid

Feb 26, 2007
    65
    0
    0
    Ik zit met het volgende:

Mijn cyclus is nog een groot raadsel op dit moment omdat ik nog maar net ben gestopt met de pil. Dus misschien is het allemaal niet nodig.

Maar in juni staat onze bruiloft gepland, groot feest, mooie jurk etc etc.
    Nu ben ik alleen zo bang dat ik net die dag ongesteld moet worden en ik ben dan de eerste 2 dagen echt niet lekker.

Bestaat er misschien een middeltje waardoor je dit een paar dagen uit kan stellen zonder dat het gevolgen heeft om de maand daarna het echt te gaan proberen.

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ja dat bestaat, weet alleen niet hoe het heet, maar dat weet ongetwijfeld de huisarts wel.
    En als je er dan toch bent voor een receptje, kun je meteen vragen hoe het nu met dat ontpillen zit.
    Want de een is meteen weer op regel met een cyclus om de klok op gelijk te zetten en de ander heeft maanden nodig om maar enige regelmaat te ontdekken.

Groet van Kiki

3. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

Feb 3, 2007
    760
    0
    16
    je kunt inderdaad de pil doorslikken om je menstruatie uit te stellen,
    maar ik denk dat alle hormonen buiten die van jezelf je cyclus alleen maar meer in de war brengen, dus ik weet niet of je de maand daarna weer gewoon je normale cyclus hebt

ik wil je in elk geval alvast een ontzettend fijne dag toewensen :D

4. Kiki26

Kiki26 Lid

Feb 26, 2007
    65
    0
    0
    Ja de Pil wil ik zo ie zo voorlopig helemaal niet meer slikken dus ik hoop dat er een wondermiddeltje op de markt is zodat ik me daar op de dag geen zorgen over hoef te maken.

Maar zal gewoon eens even langs de HA gaan tegen die tijd.

5. Kiki26

Kiki26 Lid

Feb 26, 2007
    65
    0
    0
    Dubbel geplaatst sorry :)

Share This Page