Litteken vagina

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Bamboe, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamboe

Bamboe Actief lid

5 dec 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp
    Ik ben 9 maanden bevallen van een dochter. Snelle bevalling van ruim 4 uur. Allemaal heel fijn maar door de snelheid helaas nogal uitgescheurd, degene die me ging hechten telde de hechtingen niet eens meer.
    Na twee maanden zijn we voorzichtig weer aan de seks begonnen maar het litteken blijf ik voelen. Bepaalde standjes voelen niet lekker en doen zelfs een beetje pijn.
    Heeft iemand tips, misschien een creme of olie die ik ook mag gebruiken voor het litteken Naar binnen toe?
    Ik denk dat het vanzelf soepeler zou moeten worden, maar het zou fijn zijn als ik iets zou kunnen doen wat het bevorderd.

Tips graag!

2. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Vitamine e olie smeren kreeg ik al tip mee van m'n vk. Dat is te koop bij De Tuinen.

3. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Dat had ik ook in het begin, nu 6 maand later bijna geen last meer van gelukkig. Heb geen tips voor je helaas, hier is het vanzelf weer over gegaan. Wat trouwens wel meespeelde was dat ik ook bang was voor pijn waardoor het nog pijnlijker werd.

4. Bamboe

Bamboe Actief lid

5 dec 2011
    104
    0
    0
    Nootdorp

Mag je dat ook deels inwendig gebruiken?

5. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Durf ik niet te zeggen, weet wel dat deze olie ook gewoon in genomen kan worden. Er staat verder niet op de verpakking dat het niet kan.

Deel Deze Pagina