Hoi ik zal me even voorstellen ik ben S. In januari dit jaar (17e) heb ik mijn eerste miskraam gehad met 8 weken. Daarna duurde het 7 weken voordat mijn maandelijkse periode kwam, dat was op 7 maart. Op de eerste dag heb ik de nuvaring ingebracht en na 4 dagen stopte het bloeden. De 27e heb ik de ring verwijderd. Nu heb ik geen menstruatie bloedingen gehad. Ik heb alleen gebloed na het vrijen met mijn vriend. Ook ben ik sinds maandagavond super misselijk. Ik ben niet een persoon die snel overgeeft maar het is nu zo'n 3 keer gebeurd. Ik ben sinds eergisteren heel erg moe, heb last van duizeligheid, van rommelige darmen (dit had ik overigens al maar ik dacht ik vermeld het er gewoon bij), de dingen die ik altijd lekker vond om te eten staan mij nu helemaal niet meer aan, pijnlijke tepels, een ijzerachtige smaak in mijn mond en last met toiletteren. Nu ben ik al een keer zwanger geweest en het voelt duidelijk hetzelfde. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Hoort dit bij de nuva ring of moet ik gewoon gaan testen. Groetjes S
Gewoon een testje, dan weet je in elk geval waar je aan toe bent! Zo blijf je toch maar in onzekerheid..
nou vanochtend bij de dokter geweest, getest en mijn lichaam liegt niet ik ben zwanger!! Nu nog even testen hoelang