Hoi hoi ik had even een vraagje ik heb vandaag de Nuvaring gehaald en heb 20 euro moeten betalen, terwijl ik wel verzekerd ben bij CZ en waar bij het jongerenpakket anticonceptie wel word vergoed (staat op de site) Maar de apotheker zegt dat het maar gedeeltelijk vergoed word. Ni snap ik er niks meer van, heb cz al gebelt en die zegt dat de apotheek het goed heeft, maar op de website staat weer van wel.. Wie weet het voor mij? ps kan het nou wel of niet met bv?
De nuvaring wordt niet helemaal vergoedt. Ik moet ook telkens bijbetalen, ook bijna 20 euro voor 3 maanden.
hey ook ik gebruik nuvaring en moet eerst 20,- betalen. Ik was altijd verzekerd bij menzis en krijg na het opsturen van de rekening het gehele bedrag weer vergoed. Weet niet of het nog verschil uitmaakt, maar ik ben nog geen 21.
Hoi Batchi Ik gebruik ook nuvaring, ik betaal voor 32 euro per 3 maand en kan het daarna declareren en krijg het voledige bedrag terug. En ik ben boven de 21 jaar. Groetjes Liz
Ik gebruik hem nu, maar ik merk wel dat mijn bv helemaal teruggelopen is, hoef geeneens pads meer aan :9
Ik heb ook de nuvaring gebruikt en moet eerst aan de apotheek betalen daarna kan bij mijn verzekeraar (FBTO) declareren en krijg ik alles terug
Ik neem aan dat degene die hier reageren en het WEL vergoed hebben gekregen ook bij de CZ zitten? Ik zit namelijk ook bij het CZ en krijg 19,40 euro niet vergoed. N.a.v. dit topic heb ik een brief gestuurd. Anticonceptie is anticonceptie toch? Of eh, zou CZ die ring ergens anders voor in gedachten hebben