Nuvaring? Deel je ervaring! :-)

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Niicci, 16 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Ik twijfel ook om over te stappen, weet niet echt een ander alternatief namelijk.

Slik 4 maanden na de bevalling weer de pil, en jemig dat kreng heb ik niet gemist zeg! Gatver, libido is echt ver te zoeken en heb heel erg last van nachtelijk zweten (drijfnat wakker worden en het níet warm hebben, alsof gewoon het kacheltje aanstaat ofzo) en af en toe echt vreselijk chagrijning. Voel me net een monster door die stomme pil...

Hormonaal gaat de Nuvaring alleen naar de eierstokken toch? Niet helemaal door je lichaam?

2. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hij gaat in je vagina, dus de hormonen komen direct daar waar ze moeten. Dat was voor mij de voornaamste reden om te gebruiken.
    Maar moet zeggen dat libido, mijn emotionele gesteldheid, de pieken en dalen van goede en kwade zin er nog steeds zijn net als bij de pil.

Ik heb eigenlijk ook nu voor 3e keer omdat we op vakantie zijn en nu maak ik de tijd vol en daarna zie ik wel.

Eens kijken of mijn menstruatie veranderd. Dit was na de bevalling telkens 4 dagen een hel, net alsof ik kon dweilen met de kraam open...

3. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Ik heb een hele slechte ervaring ermee. Hij moet echt goed blijven zitten wil je niet zwanger worden. En de ha zei tegen mij dat als ie er gewoon in zit dat het prima is. Nou ik ben dus zwanger geworden door de nuvaring heen en vervolgens (omdat ik niet wist zwanger te zijn) een miskraam gehad. Ik heb tien ook 15 dagen lang gebloed. Ik begin er nooit meer aan!

Deel Deze Pagina