Zwanger worden na mirena spiraal!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Spanish, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spanish

Spanish Niet meer actief

Dag meiden!

even een vraag!

Wie van jullie dames heeft er ervaring met het zwanger worden NA een mirena spiraal?

ik heb zelf een mirena spiraal 2 en een half jaar gehad.
    Heb um 5 januari laten verwijderen.

heb anderhalve week terug een test gedaan van predictor (zie album) dacht toch echt dat het een duidelijke streep was. maar goed de rest van de testen wezen negatief uit. dus waarschijnlijk een VM gehad.

Nou mag ik dus officieel over 7 dagen testen heb erg veel last van me borsten, net alsof ik onder de blauwe plekken zit van binnen ( maar dit symptoom heb ik altijd een week voor me menstruatie zich aankondigd).

ZOu het raak zijn?

En hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie in verwachting waren na het verwijderen van de mirena?

liefs carien

Edit moderator: verplaatst naar Anticonceptie

2. justfem

justfem Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Hoi,

Bij mij is in sept 2008 de mirena verwijderd na 3 jaar, tot op heden ben ik nog niet zwanger, maar mijn cyclus is wel vrij regelmatig.

In de tijd dat ik hier op zw.pagina zit heb ik ervaren dat het gemiddelde van zwanger worden na de mirena op 3 rondes ligt, de 1 is gelijk zwanger de ander doet er een jaar over. Het enige dat ik je kan aanraden is afwachten ;)

Heel veel succes met zwanger raken ;)

Als je het leuk vind we hebben bij clubs van het zwanger worden een clubje wij gaan voor een tweede, misschien vind je het leuk om daar mee te kletsen.

Dit is de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=77274&start=10785

Grtjs Fem

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

Haaai daph,

Ja ik leesje bericht :)
    jaa idd.. nou goed we wachten af. heb op moment erg veel last van me onderrug en sinds giste ren vandaag wat bruin slijm verloren met rode slijmdraadjes erin.

Hoop dat het niet doorzet. hoop dat het met de innesteling nog te maken heeft :D we wachten iig af en idd dan maar voor ronde 3 3x is scheepsrecht ;)

Liefs Carina

Deel Deze Pagina