Koperspiraal, één keer ongesteld geweest... nu niet meer?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Bajou, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Wilde even jullie mening horen...

Heb midden november een koperspiraal laten plaatsen, en ben op 25 december ongesteld geworden, voor de eerste keer sinds mijn bevalling.
    Dit was een ongesteldheid zoals ik die altijd had, nogal veel bloedverlies en 7 à 8 dagen lang. Cyclussen waren ongeveer 33 dagen.

Nu, tot op heden ben ik niet weer ongesteld geworden, heb enkel wat heel licht rozeverlies gehad. Ik voel ook de draadjes niet meer (van m'n koperspiraal)... :(

Cyclusdag 49... vandaag.

Ik geef ook nog borstvoeding, dus daar kan het misschien ook wat mee te maken hebben?

Nouja, ik vind het gewoon vreemd dat ik één keer ongesteld werd en daarna niet meer.
    Heeft iemand dit ook meegemaakt? Of moet ik misschien maar een testje wagen?

Liefs

2. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Kan er misschien nog bijvertellen dat m'n vriend eens gedacht heeft iets te voelen tijdens het vrijen, maar als ik zelf voel, is er helemaal niks?

3. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    up ;)

4. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Kan ook zeker met je bv te maken hebben die onderdrukt de ovulatie. Heb je een controle echo gehad van je spiraal?

FF langs de huisarts anders, die kan kijken of de draadjes er nog zitten. Testje kan ook, dan ben je tenminste geruster.

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    toen op de dag zelf van de plaatsing heeft de gyn met de echo gekeken of die goed zat ja... maar nu moet ik pas eind maart terug.
    Heb sowieso testen besteld, wil gewoon zeker weten dat ik niet ongesteld word door de BV en niet door wat anders ;)

Thx!

6. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    grr waar blijven die testen :D

7. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Was net bij de huisarts voor pre conceptie afspraak en zij zei dat een heleboel vrouwen niet meer ongesteld worden tijdens het spiraaltje.. misschien ben jij er een van?

8. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Met een koperspiraaltje word je gewoon ongesteld omdat je helemaal geen hormonen in je lichaam krijgt.

The lady kan best door je borstvoeding komen.
    Ik ben juist stipt op tijd ongi met koperspiraal. En je kent zijn regels van voor de zw.
    De controle echo kan uitsluitsel bieden en anders idd een testje.

Succes

9. jennefer26

jennefer26 Fanatiek lid

2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    heb een mirena laten plaatsen(weet niet als jij dezelfde heb) maar volgens de gyn heb je kans dat je niet meer ongesteld wordt.
    mijn schoonzus heeft trouwens ook de mirena en wordt niet meer ongesteld.
    jij zou dus best een van die vrouwen kunnen zijn.

jennefer

Deel Deze Pagina