Ik heb een vraagje, ik ben vorige week maandag na 44 dagen gaan menstrueren...ik dacht zo dat ik zwanger was maar helaas. Alleen is deze menstruatie zo anders zo vreemd. Heel weinig echt maar 1 tampon nodig voor de hele dag. Er zit heel veel doorzichtig slijm bij... En elke keer denk ik vandaag stopt het omdat het zo weinig is. Gisteren heb ik echt aan een minitampon genoeg gehad en die zat geen eens vol (sorry klinkt vies) maar een beetje bruinig en heel veel slijm Dus dacht menstruatie is nu wel echt over. Ik blij want wil weer klussen hoor haha. Vanochtend tampon uit gedaan van de nacht helemaal leeg om het maar zo te zeggen op gewoon doorzichtig slijm na Mijn man begon mij een uur geleden te strelen op mijn borsten (werd er opgewonden van sorry|) en ik zei stop eens want ik voelde echt een behoorlijke steek in mijn buik (alof baarmoeder regaeerde ofzo weet nie hoe ik het uit moet leggen) en weer een scheutje bloed echt een scheutje zeg maar ook weer met heel veel slijm...daarna was het weer helemaal weg...ik vind dit zo vreemde menstruatie
Is het bloed dat je verliest helder rood? Anders doe je gewoon nog een test, wie weet is het oud bloed en ben je toch zwanger. Zal voor je duimen.
Ja is gewoon vers bloed zeg maar.... Wel nog steeds pijn borsten en liezen/schaambot Hoofdpijn duizelig last van ogen moe misselijk Maar ook licht ongi gevoel dus dat is mezelf. Voor de gek houden zeg maar en geldverspilling weer een test Vind alleen die ongi raar misschien herkent iemand dit?
hallo meiden, ik ben 26 augustus ongi geworden na 35 dagen, das voor mij doen best normaal want de menstruaties daar voor zat er 6 tot 7 weken tussen, maar het is nu heel raar, 26 aug bruine afscheiding, 27 aug normaal rood maar weinig, 28,29, en 30aug, alleen maar bruin verlies. alleen gistermiddag (29ste) had ik helemaal niks. dus ik dacht toen dat het over was alleen begon het savonds dus weer. kan de hele menstruatie het al af met inleg kruisjes, alleen voor de nacht gebruik ik een maand verbandje, verder eet ik echt veel, gevoelige borsten en ben ik veel moe. de symptomen doen mij denken aan mijn eerste zwangerschap alleen snap ik niks van die vreemde menstruatie en wat ik er mee aan moet.