hallo, ik heb even een vraagje. ik ben 4,5 maand geleden bevallen van een gezond kindje. Ik geef geen borstvoeding meer en ik slik geen pil. 3 weken geleden is mijn periode geweest. vannacht hebben we gevreen en wilde vragen of jullie enig idee hebben of ik dan zwanger kan worden? we hebben geen comdoom gebruikt. ik wil ook geen morning after pil halen dus het zou wel leuk zijn als iemand dit ook eens heeft meegemaakt en weet of je dan wel of niet zwanger kunt geraken. graag jullie reacties hihi. gr Jolanda.
jaaa maar dat ligt wel aan je cyclus he? als je een lange cyclus hebt dan zou je zomaar nog je eisprong kunnen hebben. Als je erg regelmatig bent dan heb je ongeveer na 14 dagen na je eerste ongie dag, je eisprong. Maar dit kan ook op dag 18 zijn of later. Dus heb geen idee hoe lang je cyclus is.
Zelfs als je borstvoeding zou geven kan je zwanger worden hoor! Maar dit geeft jij niet maar zoals Natasja zegt kan je zwanger worden ja..... Het is wel welkom dus? Spannend!
hoi, heel erg bedankt voor de reacties. Het is zeker welkom, we waren er totaal niet mee bezig om zwanger te worden. maar as we zwanger zijn dan gaan we er voor de volle 100% voor. ik vindt het zelfs wel een beetje spannend nu hiih. De bevalling van de vorige zit me nog wel een beetje dwars maar dat gaat helemaal goed komen. groetjes jolanda