Hallo damens, Ik heb sinds 5 mei een mirena spiraal door onze gynaecoloog laten plaatsten tijdens de nacontrole van de keizersnede. Ik heb de eerste 3 maanden zoals het boekje zei spotting gehad en buikpijn. Een paar maanden er tussen geen enkel probleem gehad en nu de laatste maand is het weer prijs .. Ik heb voor volgende week al een afspraak staan bij de gyn maar vraag me toch af of er damens onder ons dit ook hebben ondervonden en wat het eind resultaat hierin was. Ik hoor het graag!
Ik heb dan geen minera maar een koper spiraaltje. Ik heb het spiraaltje sinds 2 juni. En de eerste 2 maanden wel wat nare krampen gehad. Ik heb wat spotting rond de eisprong en soms wat krampjes maar geen erge buikpijn. Vertrouw je het niet, bel dan even met de gyn. Wie weet kun je al eerder terecht voor een controle.
Ik heb voor volgende week donderdag inderdaad een afspraak ingepland, bij de gyn dus ben benieuwd! Bedankt voor je reactie!
Over mijn eerste Mirena was ik zeer te spreken. Bij mijn 2de heb ik veel problemen gehad. Na het plaatsen een zware baarmoeder en eileider ontsteking gehad. De Mirena kon wel blijven zitten, maar vanaf toen altijd problemen gehad, aanhoudende bloedingen tot mijn eisprong tot bloedingen vanaf mij eisprong. Ook mijn eisprong voelde ik goed. Na een 1,5 jaar kreeg ik een afstotingsreactie, ik ben 1,5maand blijven bloeden. Toen het spiraaltje verwijderd na allerlei controles van echo en bloed. Daarna meteen mijn eigen cyclus op orde en nergens meer last van. Als je het niet vertrouwd je gynaecoloog bellen, leg het voor en laat hun beslissen. Succes.
Ik heb hem na 8 maanden laten verwijderen omdat ik zo erg buikpijn en bruinig verlies en rugpijn bleef houden,daarna geen last meer gehad (had de mirena)
Ik heb zeker 5 maanden last van buikpijn en krampen gehad en bloed verlies, daarna was het ineens over
Update: Vanmorgen bij de gyn geweest, mirena zat veelste laag en mn baarmoeder was bezig hem af te stoten dus het advies van de gyn was om weer door te gaan op de pil. Verder alles oke; rechter eileider 8 eitjes te zien en links 5 eitjes dus gaat goed! We wachten nog eventjes met ons 2e brusje maar het komt helemaal goed!