nuvaring ,help ben ik zwanger?

Discussion in 'Anticonceptie' started by mydiana, Feb 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mydiana

mydiana Lid

Feb 26, 2008
    6
    0
    0
    amersfoort
    hoi allemaal

Ik heb een vraagje,ik gebruik al maanden de nuvaring en het bevalt me erg goed :D
    Maar heb toch een probleem denk ik!
    Zal het even op een rijtje zetten.

Ik ben begonnen met de ringvrije week op 6 feb
    ongesteld geworden als normaal ,zou de ring 13 fed weer in moeten hebben gedaan ,maar dat was ik vergenten en dacht er maandag de 18de pas aan ,dus als een gek de ring ingedaan maar wel 5 dagen TE LAAT :(
    Heb in die week 2 keer sex gehad met mijn partner,maar zonder extra voorbehoedsmiddelen

Ben ik nu zwanger ?
    Wie heeft een idee erover ?

Ik moet op 5 maart de ringvrije week weer in ...

2. mydiana

mydiana Lid

Feb 26, 2008
    6
    0
    0
    amersfoort

3. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Mijn zus had haar ring twee dagen te laat ingedaan en het resultaat komt hier nu elke week op bezoek en krijgt haar eerste tandje al :D

Je bent dus de voll cyclus niet meer beschermd. Veilig vrijen nu en je menstruatie afwachten. Komt die niet dan kan je testen..

4. mydiana

mydiana Lid

Feb 26, 2008
    6
    0
    0
    amersfoort
    dank je wel voor je antwoord

ik heb nu wel last van verschrikkelijk moe zijn, zou het dan echt zo zijn of zit het tussen me oren?

weetje wat ik niet snap,is dat de assistent van mijn dokter zegt dat je idd de rest van de maand niet veilig ben , de apotheek zegt ,een week na je de ring weer heb geplaatsts moet je extra bescherming hebben en daarna is het veilig

5. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Het kan zowel beide, in ieder geval liep je zeker en vast risico dus je zult gewoon moeten afwachten!

Vermoeidheid kan allerlei oorzaken hebben, ik zou je er niet te veel op vastpinnen!

Ik zou voor de rest van de maand het meest zekere advies aannemen en de rest van de maand extra maatregelen nemen

Succes! ;)

6. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    ja veel geluk
    mvg amy

7. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

Mar 5, 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Als ik jouw was even aan kijken of je buik dikker wordt? onderbuik vooral. ik had dat ook alleen was ik helemaal met de nuvaring gestopt, bij mij is vorige week maandag verteld dat ik een cyste van 4 cm aan mijn linker eierstok had, dat kwam door de nuvaring, dus hou het in de gaten....... het is gekomen omdat het lichaam wel een eitje aan maakte en los liet..... doordat ik hormonen binnen kreeg (hoe weet ik niet....) en is het eitje blijven hangen, zodoende heb ik dit gekregen......

Het hoeft niet zo te zijn he!!! maar het kan. daarom zeg ik dit :) hopelijk gebeurt het niet bij jouw, want ik heb er behoorlijk last van gehad....

Share This Page