mirena spiraal, wie heeft hem ook?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door VrouwtjeRomy, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Ik heb een al anderhalf jaar een mirena spiraal maar ik heb zulke rare symptomen.

In het begin begon ik ineens spontaan te bloeden, was ik ineens heel heftig ongesteld en toen weer niet heel raar. Ook klonten enzo. Toen heeft de huisarts gezegt dat mn lichaam moest wennen aan de mirena en dat ik het tijd moest geven.

Nu heb ik dus al bijna een jaar last van constante ongesteldheid, ik ben dus altijd ongesteld, soms heb ik het niet in mn ondergoed maar alleen tijdens het afvegen dat er bloed aan het wc papier zit of na het poepen dat de hele toilet rood is van het bloed terwijl er niets in mn slipje zit.

Ook nog iets raars, ik heb een enorme witte vloed, altijd. Dus ik draag altijd maandverband. Ik schaam me dood voor mn vriend, want soms komt het naast het maandverband in mn slipje en hij wast soms ook en ziet dan vast mn ondergoed. Ik weet dat hij het niet erg vind ofzo maar het is voor mn gevoel gewoon niet lekker.

Als ik sex heb ben ik ook echt extreem nat, altijd al geweest. Zo nat dat mijn vriend het bijna niet voelt soms. Dit was ik altijd al, ook voor de mirena en zelfs voor de zwangerschap. Ook de witte vloed had ik voor de zwangerschap alleen dan niet zo erg als nu.

Zijn er mensen die deze symptomen ook hebben en zouden deze van de mirena afkomen? Ik heb overal gezocht en ben 2 keer naar de huisarts geweest met het verhaal over de witte vloed, ze konden niets doen.

Even voor de duidelijkheid: Ik was dus niet meer met Lactacyd, was mijn vagina 1 keer per dag met een washand waar alleen water op zit. Verschoon mijn maandverband om het uur en heb geen strakke broeken aan. ik heb nooit spul of medicijnen gebruikt om het tegen te gaan... Zit er nu hard aan te denken dat de mirena gewoon mijn hormonen nog erger in de war gooit dan dat het me helpt...

help!!!

2. VrouwtjeRomy

Ik had trouwens een tijd terug ook een vergelijkbaar onderwerp, ook omdat het nogal erg rook. :oops: Dat doet het dus niet meer, ik ruik het niet meer. Ook ben ik daarna naar de huisarts gegaan met alle moed die ik kon vinden. Zonder resultaat dus. Helemaal voor niets die moed :(

Morgen bellen voor een soa test, al weet ik bijna zeker dat dat het niet is wil ik toch alles uitsluiten. Vind het zooo vervelend :S

3. VrouwtjeRomy

Deel Deze Pagina