Hebben hier meer vrouwen ervaring met de nuvaring? Ik heb hem namelijk een jaar of 8 gebruikt en sinds is gestopt ben heb ik heel erg veel last van kleine bultjes op mijn voorhoofd maar ook kleine pukkeltjes in het gezicht en op mijn schouderbladen. Hebben meerdere hier last van? en weet iemand wat je er het beste aan kunt doen?
Ik gebruik de nuvaring nu ook al 4 jaar, maar ik heb daar geen last van. Voor mij was het egt de ideale oplossing. En nergens moeite mee. Is dat alleen sinds je gestopt bent? Gr Nadine
ik ben sinds 2 weken gestopt, en heb daar geen last van. heb nu wel wat pukkels, maar dat heb ik al 15 jaar denk ik ik merk wel allemaal aparte dingen, maar dat (nog?) niet! hoe lang ben je al gestopt?
Ik herken het van het stoppen met de pil.. denk toch dat het te maken heeft met de hormoon wisseling die je lichaam doormaakt.. Veel water drinken heeft zeker nut!
Ik gebruikte de nuvaring ook een aantal jaar. Nu ik gestopt ben heb ik ook wat meer last van pukkeltjes, maar dat is ook door de hormonale veranderingen in de cyclus enz denk ik.
Ik ben in november gestopt.. En had vantevoren nooit last van pukkeltjes enzo! mijn huid is altijd heel glad geweest en nu voel ik me echt een grindtegel :s Ik denk wel dat het is sinds ik gestopt ben (zover ik me kan herrinneren) Gebruik wel reinigingsproducten van garanier maar heb niet het idee dat het helpt..