Pijn in borsten na verwijderen mirena

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Meisje1982, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje1982

Meisje1982 Actief lid

5 jan 2010
    257
    0
    0
    Hoi Meiden,

Gisteren mirena laten verwijderen omdat het 1. mij niet beviel en 2. we ook stiekem aan een tweede denken. Nou bleek hij ook niet helemaal te zitten zoals het hoorde maar goed.

De afgelopen weken ben ik al constant misselijk en heeel erg gevoelig voor luchtjes. Zelfs al een keer een test gedaan maar die was negatief. Nu beginnen na gisteren mijn borsten ook nog eens verschrikkelijk te zeuren....

Hoort dit erbij? Ik kreeg net mijn brood niet eens op terwijl ik wel honger had...kreeg gewoon braakneigingen. Ik zal toch echt niet zwanger zijn denk ik maar vindt dit niet grappig.Raak er beetje van in de war. Mijn lichaam geeft vreemde signalen.

O, ja met die warmte van de afgelopen weken, had ik ook vocht in mn handen... (snap je toch niks meer van?)
    Liefs

2. zaterdag

zaterdag Fanatiek lid

28 mei 2011
    1.008
    2
    0
    ik herken het wel hoor. Ik heb afgelopen januari mn mirena laten verwijderen en heb sindsdien ook weer allerlei " klachten".
    Het is denk ik gewoon weer even die hormonen op orde krijgen, want de hormonen die je kreeg met je mirena vallen nu natuurlijk weer weg dus het is niet heel raar dat je daarop reageert.
    Ik heb ook gevoelige borsten (bepaalde perioden) en heb zelfs al aantal keer beetje bloed verloren, afgezien van mn gewone menstruatie.
    Ik merk gewoon dat ik weer veel heftiger reageer op mn eigen natuurlijke hormonen ofzo. lijkt wel of alles beetje afvlakt als je een mirena hebt. (met de pil had ik het ook altijd)
    succes met zwanger worden!

3. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk ook dat het komt doordat je hormonen even in de war zijn ja.

Deel Deze Pagina