Hallo, Ik ben Esther en ik ben eigenlijk non-stop aan de pil vanwege dingetjes die niet goed zitten in mijn buik (die verder eigenlijk nergens invloed op hebben). Ongeveer 3 keer per jaar stop ik met de pil om even een weekje een onttrekkingsbloeding te hebben. Ongeveer 2 maanden geleden had ik voor het laatst zo'n weekje. Nu ben ik afgelopen week (maandag 8 tot zondag 14 augustus) op vakantie geweest, en heb ik die dindag seks gehad zonder condoom. Het probleem is alleen dat ik hiervoor, vanaf vrijdag 5aug de pil 1 keer vergeten ben, 1 keer te laat heb ingenomen, en hierna, donderdag 11 en vrijdag 12 hetzelfde nog een keer. (snapje?) Zaterdag heb ik mijn laatste pil gehad want ik besloot nog maar een weekje te stoppen met de pil. Ik maak me nu alleen een beetje zorgen omdat ik normaal echt supersnel daarna ongesteld wordt, maar ik ben het nu nog steeds niet. Dit is echt heel erg laat voor mijn doen! Dus wat zeggen jullie, zal ik een zwangerschapstest halen morgen of is dat nog een beetje overdreven? Alvast bedankt!
zou nog even wachten. Het is nog geen 14 dagen geleden dat je onvelige sex hebt gehad. Ook al zou je zwanger zijn dat test je nog niet positief. Zou als je nog niet ongi wordt over een week eens testen.