Pijn in buik + onderste

Discussion in 'Anticonceptie' started by Amazing, Dec 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amazing

Amazing Bekend lid

Oct 29, 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    #1 Amazing, Dec 11, 2012
    Last edited: Dec 11, 2012
    Hallo allemaal, maak me momenteel een klein beetje zorgen en ben benieuwd of meer mensen er last van hebben gehad.

Ongeveer 9 maanden geleden ben ik na 5 jaar tijdelijk gestopt geweest met de pil en het ontpillen heeft 5 maanden geduurd, daarna kwam alles weer op gang. Nou ben ik daarna weer begonnen met de pil (ik wist niet wat ik wilde) en ben na 3/4 maanden weer gestopt met de pil. Heel slecht. Nu, 3,5 week verder, heb ik al een tijdje last van mijn buik en soms ook van mijn onderste. Ben 3,5 week geleden ook naar de dokter geweest en mijn urine was helemaal schoon (dacht aan een blaasontsteking).

Nu heb ik weer pijn, maar dit maal is het veel erger. Het voelt alsof er iets hard tegen mijn onderbuik drukt (blaas, baarmoeder?) en alles is dan ook erg gevoelig (ook mijn onderste). Loop er nu 3 dagen mee rond en wilde eigenlijk naar de dokter gaan, maar had het steeds druk met werk en betwijfel of ik daarvoor wel moet gaan. :p

Nou vraag ik me af... Zijn er meer meiden die hier last van hebben gehad, nadat ze gestopt zijn met de pil? Zou het met de eisprong te maken kunnen hebben?
    Ik was aan de Diane pil, best zware pil dus.

Bedankt!

2. Tosti1980

Tosti1980 Lid

Dec 3, 2012
    44
    0
    0
    Noord-holland
    Ok, hier zit ik dus ook mee, hahaha :p
    Ik heb Microgynon 30 geslikt en heb 27 november de laatste pil geslikt.
    3 December mijn eerste dag van mijn periode dus nu op de 10e dag van mijn cylus.
    Ook ik heb sinds een paar dagen, last van mijn buik. Menstruatie achtige buikpijn, misselijk, steken links onder, maar ook nadat ik geplast heb, rommelt mijn buik, alsof er dingen inzitten die bewegen o.i.d. Moeilijk uit te leggen. Misschien ontpillen, zoals ze dat noemen?
    Ik ben gister naar de h.a. geweest om te checken of het een blaasontsteking is, maar dat is het dus niet.
    Een blaasontsteking kan er wel aankomen misschien?
    Met een blaasontsteking voel je erg veel pijn tijdens het plassen (echt, alsof je scheermesjes piest!), heb je behoorlijke buikpijn en rugpijn, misselijk, koortsig, stinkt je urine en plas je soms bloed.
    Ik heb al zó vaak een blaasontsteking gehad, vandaar.
    Maar ok, je hebt dus geen blaasontsteking, lees ik.
    Het is moeilijk om op internet informatie over deze vage klachten te vinden. Alles duidt op het begin van een zwangerschap. Ja, dat lees ik graag, maar het lijkt me sterk.
    Misschien bij jou wel? Kun je al testen?
    Of zou het ovulatie kunnen zijn? Schiet mij maar lek.
    Succes!

3. Amazing

Amazing Bekend lid

Oct 29, 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Bedankt voor je antwoord. Vervelend, he?
    Ook ik heb last van bewegingen in mijn buik, heel raar. Ik heb daar nu al een aantal weken last van en ze voelen niet als bubbels, dus wat moet het dan zijn? Maak me daar toch wel een beetje zorgen om, haha. Ben trouwens niet zwanger, dus dat is het niet. :(

Een blaasontsteking heb ik trouwens nog nooit gehad en twijfelde daar de laatste dagen wel over, maar wanneer de symptomen dan weer wegzakken, slaat de twijfel weer toe. Het lijkt me trouwens wel heel vervelend om steeds weer een blaasontsteking op te lopen, vooral omdat het zo zeer doet.

Hoe lang was je trouwens aan de pil? En merk je dat je cyclus van slag is?

4. Tosti1980

Tosti1980 Lid

Dec 3, 2012
    44
    0
    0
    Noord-holland
    Oh ja, die bewegingen voel ik ook. Misschien lastige darmen?
    Ovulatie? Het kan allemaal :S
    Ik ben 15 jaar aan de pil geweest. Met een tussenstop van 1 jaar, toen was m'n cylus meteen goed. Niks van gemerkt.
    Ik weet nu niet wat m'n cyclus doet. Ik heb 30 december de zogenaamde NOD.
    Dus het is afwachten.
    Hopelijk gaat het voor jou en mij ook, snel beter.

5. Amazing

Amazing Bekend lid

Oct 29, 2012
    576
    0
    0
    NULL
    Alphen a/d Rijn
    Het zou inderdaad van alles kunnen zijn en misschien zijn het inderdaad wel die vervelende darmen. :p Het zijn trouwens wel harde bewegingen, kan ze zelfs voelen wanneer ik mijn hand op mijn buik hou. Ach... De pijn is in ieder geval wel sinds een dag of 2 afgenomen, dus dat is wel beter ... (Nog) geen doktersbezoek dus.

Wat een wonder trouwens dat je cyclus gelijk goed was. Mijn cyclus was voor een half jaar nergens te bekennen.

En nou maar hopen dat het snel raak is. Succes met zwanger worden! :D

Share This Page