nuvaring verdwenen

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Stephanie20, 11 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Ik wilde vandaag mijn nuvaring uithalen omdat hij eruit moet omdat ik ongesteld moet worden maar wat blijkt...hij is weg. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een grote week geleden hem eruit heb gehaald omdat hij héél laag zat en maar bleef steken. Ik ben toen natuurlijk vergeten om hem er terug in te steken en heb dat maar twee dagen later gedaan, ik weet het dom dom. Maar ik ben héél zeker dat ik hem erin gestoken heb. Enkele dagen later begon in wat bruinverlies te hebben,de hele dag kotsmisselijk en geen eten kunnen verdragen. Ik dacht toen echt dat ik zwanger was, maar vandaag is mij duidelijk geworden waarom ik mij zo slecht voelde, ik had namelijk al een week geen nuvaring meer in en dus ook geen hormonen meer in mijn lichaam.

Hoe die ring verdwenen is...is mij een raadsel.

Zijn er nog mensen die de nuvaring gebruiken die dit al meegemaakt hebben. Het was mijn grootste nachtmerrie, hem niet meer terug vinden en hij komt dan nog uit ook.

Groetjes Stephanie

2. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik ben zelf ook ex Nuvaring gebruikster en wat ik van de HA en Organon heb begrepen is dat de ring anatomisch gezien nooit naar boven in de baarmoeder kan schieten.

Dus misschien is hij tijdens seks, slapen, sport or whatso ever toch uitgegleden...

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey Jaleesa,

Bedankt voor je antwoord, ik dacht al dat het niet kon dat mijn ring in mijn baarmoeder zat. Hij zal er waarschijnlijk uitgegleden zijn. Toch heeft het mij een onveilig gevoel, ik had helemaal niet door dat hij weg was, ik mag er niet aan denken dat dit nog eens voorvalt.

stephanie

4. Die misselijkheid kan ook een teken van zwangerschap zijn toch? Zeker in combinatie met bruinverlies (innesteling?). Ik zou maar even wachten met het inbrengen van een nieuwe ring totdat je zeker weet dat je niet zwanger bent.
    Je kunt je ring trouwens ook ongemerkt verliezen als je op het toilet iets te hard moet drukken bij de grote boodschap. ;)

5. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Dat is ook de reden waarom ik ben gestopt met het gebruiken van de nuvaring. Ik ben hem ook een aantal keer kwijt geweest. En een vriendin van mij ook. Ook gewoon eruitgegleden op de wc ofzo.

Deel Deze Pagina