Ik heb dinsdag de mirena laten verwijderen en nu ben ik ongesteld. Het is niet normaal meer zoveel. Nu is mijn vraag of ik deze ongesteldheid kan gaan rekenen als mijn eerste ongi of moet ik de volgende pas gaan rekenen als de eerste. Iemand tips?
Hoi Lucky ! Ik heb mijn mirena 30-10 laten weghalen en 1-11 had ik de eerste menstruatie. Het heeft een dag of 4 geduurd, en ook niet zo heftig. Ik heb het wel als menstruatie ervaren. De bloeding kan ook niet zo heftig zijn, want door de Mirena wordt het baarmoederslijmvlies nauwelijks opgebouwd tijdens de cyclus. Daardoor is er ook niet zo veel wat er 'weg' moet. Het is wel vreselijk spannend allemaal. Ik zie dat jij ook al een kindje hebt ? Ik ook. Maar toch is het bij de tweede keer zwanger worden weer allemaal even spannend en onzeker. Veel succes ! Liefs, Nikki F
Ik kan ook niet wachten ! Mijn eerste zwangerschap is perfect verlopen, misschien dat dat ook een extra reden is dat ik er enorm naar uitkijk. Maar de hoofdreden is natuurlijk dat er straks twee kleintjes in huis kunnen rondrennen ! Heerlijk lijkt me dat ! Veel succes ! We zullen elkaar nog wel geregeld treffen hier ! Groetjes, Nikki F
Ik heb ook dinsdag mijn mirena laten verwijderen. Donderdag begon ik te bloeden, ik reken dat als een menstruatie. Vrij heftig maar matige buikpijn. Tot zaterdag: Ik kreeg toch een buikpijn! Het leken wel weeën zoveel pijn als het deed. Ik moest echt puffen. Ik kon niet meer lopen of zitten, werd misselijk.. Jakkes. Herkent iemand dit?
Ik begrijp er ook niet echt veel meer van. Ik ben nog steeds ongi, gelukkig wel minder maar toch. Ik ben begonnen te tempen en mijn temperatuur zakt gewoon nog niet. Hij is gemiddeld 37 graden. Ook ben ik begonnen met ovulatietesten en er staat een aardige streep, is mijn lichaam van slag of zo? Iemand een idee? Groetjes lucky.
Hoi meiden, Ik geloof best dat een lichaam na het verwijderen van een Mirena even moet wennen aan het "zelfstandig functioneren". Mijn cyclus gaat nog gewoon normaal verder nu. Ben benieuwd of ik rond de 28e weer een menstruatie krijg. Lucky, ik zie dat je ook al een pendel binnen hebt ! Leuk he ! Groetjes, Nikki F