Ik schrijf dit berichtje voor een vriendin van mij. Ze is ongeveer 3 mdn geleden gestopt met de pil en heeft alleen de onttrekkingsbloeding gehad. Nou heeft ze nog steeds geen menstruatie en wel buikpijn, duizelig, rugpijn, dus allemaal zwangerschapssymptomen. Ze is ook ongelooflijk moe. Maar zwangershapstesten zijn negatief. Herkent iemand dit? Kan dit van het ontpillen komen?
Als de test negatief is is het zeer waarschijnlijk ontpillen. Ook ik heb hier lang en erg last van gehad. Groetjes
Na het stoppen met de pil kan je hele hormoonhuishouding in de war zijn en daardoor kan je allerlei klachten krijgen. Ik weet er alles van, ben 3 jaar bezig geweest met ontpillen! Na het stoppen ben ik pas na 9 maanden voor het eerst weer ongesteld geworden en ik was niet zwanger! Daarna dus nog 3 jaar heel onregelmatig en veeel klachten. Een jaar ontpillen schijnt normaal te zijn. Als de testen negatief zijn, is ze niet zwanger. De klachten die je noemt zijn ook erg vaag natuurlijk, niet echt specifiek zwangerschapsgerelateerd.