Zal ik dan toch zwanger zijn?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Vlinder24, Apr 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Hoi dames,

Om te beginnen, ik heb een hele onregelmatige cyclus. Dus ik kan nooit echt berekenen wanneer mijn NOD is. Dit kan variëren tussen de 31 en 50 dagen.

Nu heb ik vanaf vrijdag tot maandag wat donkerrood/ bruin bloedverlies gehad. Het was niet alleen bij het afvegen. En het was behoorlijk veel. Ik dacht dus dat ik ongesteld was geworden.

Nu heb ik al 5 dagen ontzettend last van mijn boobies. Zeurende pijn.. Gisteravond dacht ik ineens, laat ik eens een testje doen, omdat ik stiekem ook al een beetje twijfelde over mijn laatste menstruatie. Deze was anders als anders, maar ik vond het teveel voor een innestelbloeding.

En ja hoor, mooi binnen de tijd kwam er een tweede roze lijntje.. Het lijntje stond er meteen al, binnen 5 minuten. Maar na een kwartier was hij nog rozer.

Wat vinden jullie, is dit een mooi streepje, of zal het misschien weer een vals positief testje zijn??

Ow ja we hebben vrijdag 29 maart en zaterdag 30 maart geklust.. (of zaterdag en zondag) Dus het zou van een van deze dagen moeten zijn..

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hmmmm, vind het wel duidelijk zichtbaar.

Aangezien je nu eigenlijk dan overtijd bent en je mogelijk een innestelbloeding hebt gehad, zou je vandaag nog de CB Digitaal kunnen kopen. Die kun je nu makkelijk doen.

Dit zeg ik omdat er de laatste tijd veel nega ervaringen zijn met de KVtesten. Alhoewel ik jouw test dus te duidelijk vind daarvoor.

Dus CB Digitaal of een ander merk nog even gebruiken. Is die ook posi, dan ga ik je feliciteren! :)

3. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Ja ik heb vanmorgen al wel mijn urine opgevangen in een potje en ga dadelijk een CB digitaal kopen.

Ik twijfel alleen zo ontzettend doordat ik toch veel (bruin) bloedverlies heb gehad en omdat ik vaker positieve testen heb gehad:

Deze had ik afgelopen maand.. en was toch niet zwanger, ook geen eisprong.

4. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Qua klusdagen zou het wel kunnen? Daarvoor en daarna hebben we geen sex meer gehad. Mijn vriend heeft het enorm druk op de zaak en daardoor is hij s'avonds doodmoe. We hadden het dus op een heel laag pitje staan :)

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ik vind hem ook best duidelijk meid.. spannend.. duim voor je

6. Lappie

Lappie VIP lid

Aug 27, 2012
    5,599
    1
    0
    Ik zou zeker even een digitale cb halen! Spannend. :)

7. maantje85

maantje85 Fanatiek lid

Feb 9, 2010
    1,321
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ik persoonlijk vind die van vorige maand grijs en niet roze! Die van nu is wel roze... Ik zo ook nog even doortesten met de kv om te kijken of ze donkerder worden...(of met de action testen kan ook:D)

Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd...

8. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Niet leuk, digitale geeft niet zwanger aan

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,088
    221
    63
    Female
    Lijkt mij echt te duidelijk voor vals positief.. Je testje van vorige maand is minder duidelijk dan deze! Zoals er al meer zeggen: ik zou lekker een digitale test halen, dan weet je het tenminste zeker, want ik kan me voorstellen dat je onzeker bent na het streepje van vorige maand!

10. Sally05

Sally05 Actief lid

Mar 15, 2013
    232
    0
    16
    Limburg
    Vlinder dat is echt raar :$
    Hij leek echt heel duidelijk positief.
    Ik heb wel eens ergens gelezen dat de CB meer HCG nodig heeft, maar weet dit niet zeker hoor.

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    laatste heb ik ook gehoord

TS: je test lijkt me positief mooie streep lijkt in mijn ogen niet op een indroger..

Test anders met de action tests..

Als je ergens eind maart (begin april je ei heb gehad)
    toen heb je geklust dan kan het idd voor cb nog net te vroeg zijn en dat je niet zo snel HCG aanmaakt

Hoop het laatste voor je:)

12. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Ja ik vind het ook maar gek hoor en niet echt leuk meer!!!

Heb nu ZOveel vals positieve testjes gehad, maar geen een zo mooi roze als deze. Vannacht super slecht geslapen, omdat ik dus echt dacht dat ik nu zwanger was.. Mooi weer niet dus.

Ik heb ook nog een nieuw Kruidvat testje gedaan en deze is ook negatief.. Zie foto!!!!

Jammer.. Maar we blijven positief. Over ruim 1.5 week gaan we op vakantie naar Turkije. Daar ben ik bijna precies 3 jaar geleden zwanger geworden van ons dochtertje en als ik dus toch ongesteld was geworden, ben ik rond die periode vruchtbaar. Mijn vriend heeft de laatste tijd veel stress met zijn bedrijf en daardoor s'avonds geen zin meer. Vandaar dat de kansen deze maand minimaal waren. Op vakantie zal dat anders zijn.. Dat was ook 2 weekjes terug op Center Parcs :) We zitten dus in een nieuwe ronde en gaan heel vrolijk verder.. Jammer blijft het wel! En ik doe GEEN kruidvat testjes meer. Alleen digitale!

13. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

Nov 19, 2012
    862
    2
    18
    Is het geen vmk geweest? want ik zie toch een streepje

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Balen meid,

Raar dat het dus nu weer negatief is kruidvat
    Vond de streep echt mooi duidelijk

Zou zeggen geniet van de vakantie, en kom beide lekker tot rust en geniet met zijn 3tjes en volgende ronde na je vakantie hier een mooie test showen he;):)

p.s action test hebben tot nu toe nog geen indrogers aangegeven..
    Dus weg met kruidvat en hop naar action voor de volgende keer;)

15. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Ja inderdaad! Het rare is, ze hebben zoveel vals negatieve streepjes gegeven.. Maar ik blijf ze kopen? Misschien om toch een streepje te zien ;)

Ja we gaan zeker van onze vakantie genieten.

16. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

Mar 22, 2013
    3,793
    0
    0
    ergens in nederland!
    uh nee niet om een streepje te zien ze waren ooit de beste testten
    laatste tijd is het rotzooi....maar vond je test geen valse streep daarvoor vind ik hem te duidelijk;)

17. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    Ik heb het zelfde gehad, een iets lichter streepje als jou kijk mijn album maar eens. Ben inmiddels nog steeds niet ongesteld, maar ook niet zwanger, kan het zijn dat het op je eisprong reageerde?

18. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Hoi Annet,

Nee ik zal niet mijn eisprong hebben gehad.

De bloeding van vorige week was of een innestelingbloeding of een menstruatie.

Geloof dat je bij een eisprong geen bloedverlies hebt.

Toch bedankt voor het meedenken!

19. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik haat kruidvat testen !!! :x

@Vlinder: Je bent niet de enige, ik krijg ook bijna elke ronde vals positief testen van kruidvat gelijk binnen 3/4 min,
    maar ben er klaar mee ik ga ze niet meer kopen!!!

En geniet van je vakantie straks, wij gaan ook naar Turkije over een 6 weken, ik kan niet wachten:D

20. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

Feb 24, 2010
    1,372
    3
    38
    Owww lekker Lila, heerlijk!
    Ik kan ook niet wachten!!

Maar gelukkig dit weekend lekker weer hier! Kunnen we eerst daarvan gaan genieten!

Laten we hopen dat er vruchtbare grond is in Turkije ;)

Share This Page