nuvaring verwijderen? Help!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door karin29, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Dames,

Zit met een vraag. Ik weet niet wat ik nu het beste kan doen. 13 april voor het laatst ongegesteld geworden. 20 april zou ik een nieuwe ring in moeten doen ben ik vergeten. Heb dit zaterdag 21 april gedaan. Achteraf volgens de calculator op vruchtbaren dagen onveilige seks gehad. Vanaf vrijdag 4 mei misselijk, heeeel duizelig enz enz eigenlijk alle zwangrschaps symptomen. Vrijdag 11 mei zou ik de ring verwijderen en dan ben ik 1 dag daarna ongesteld.
    Heb al verschillende testen gedaan (wel een beetje te vroeg maar ja je weet nooit). Alle tot nu toe negatief.Wat zal ik doen de ring laten zitten of verwijderen. Mocht ik toch zwager zijn dan zit die ring daar nog en dat lijkt me niet handig.
    Wat zouden jullie doen?
    Groetjes Karin

2. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Kan je een test laten doen bij de HA?

Of anders mischien de ring verwijderen, even ander voorbehoedsmiddelgebruiken (condoom bijv.) en over een poosje weer testen, wanneer het wat waarschijnlijker is dat de test goed is.

3. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Thanx ja heb nu de ring verwijdert. Kijken wat er nu gebeurt. Echt heel spannend. Het is zeker wel gewenst.
    Heb verschillende testen gedaan en eigenlijk te vroeg maar kan gewoon niet wachten. Tot nu toe negatief.
    Groetjes Karin

4. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Hardenberg
    Afwachten dan maar even... Succes!

5. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Ja thanx. Zal wel niets zijn maar blijf de klachten houden.
    Hoop snel duidelijkheid te krijgen.
    Groetjes Karin

6. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Blijft spannend. Ben nog steeds niet ongi geworden. Heb wel ongipijn maar het zet verder niet door. Heb via L10 testen besteld. Deze zijn goekoop omdat je alleen het papieren test staafje krijgt. Heb hiermee getest en we denken een heel heel vaag streepje te zien. Ben nog steeds vroeg met testen maar de testen van L10 kan je 4 dagen voor de ongi doen. Ja ja ja dat wordt spannend de komende dagen zeg.
    Groetjes Karin

7. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Blijft spannend. Ben nog steeds niet ongi geworden. Heb wel ongipijn maar het zet verder niet door. Heb via L10 testen besteld. Deze zijn goekoop omdat je alleen het papieren test staafje krijgt. Heb hiermee getest en we denken een heel heel vaag streepje te zien. Ben nog steeds vroeg met testen maar de testen van L10 kan je 4 dagen voor de ongi doen. Ja ja ja dat wordt spannend de komende dagen zeg.
    Groetjes Karin

8. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Groetjes Karin

9. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Niet te vaak op het knopje drukken he ;) :p
    Nog even afwachten dan, wie weet dat de streep over paar dagen van het papier af knalt :D

10. karin29

karin29 Bekend lid

29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

Ojeeeee inderdaad ik zie het. Moet inderdaad niet teveel op die knop drukken.
    Ja nog even afwachten dan. Misschien dat het toch allemaal wat door de war is geraakt doordat ik vier dagen eerder de ring eruit gehaald heb.
    Groetjes Karin

11. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Hardenberg
    Duimendraaien! ;)
    Spannend hoor...

Deel Deze Pagina