Hallo iedereen, aangenaam mijn naam is Andrea, ik heb een belangrijke vraag en ik heb echt heel veel twijfels, ik ben er achter gekomen dat ik dus zwanger ben, ik heb laatst een test gedaan en het is positief, ik werd onregelmaatig ongesteld want ik slikte de pil natuurlijk niet goed dom dus .. Sinds januari a februari werd ik nii ongesteld en 10 april 2011 precies heb ik onveilig sex gehad met mijn ex dat was de enigste dag dat ik sex heb gehad .. Kunnen jullie mij vertellen hoelang ik al precies zwanger ben aub?? ik las ook ergens dat je twee weken bij moet tellen altijd?? ik begrijp helemaal niets meer van,, Help me aub,, groetjes Andrea
hallo Andrea als je de laatste keer sex had op 10 april en dat was inderdaad de enige keer, dan zou je nu ongeveer 13 weken zwanger zijn. Ik begrijp dat je zwangerschap niet helemaal de bedoeling was uit je verhaal. Dan is het nu een lastige periode voor je. Wat ik zou doen als ik jou was, is zo snel mogelijk contact opnemen met een verloskundige en een echo laten maken. Dan weet je hoever de zwangerschap is gevorderd. Je staat nu voor de keuze wat je verder gaat doen, dat is niet makkelijk voor je denk ik. Ik verwijs je naar de website van Siriz, hulp bij ongeplande zwangerschap. Je kunt ook altijd met hun bellen. Als je meer vragen hebt aan mij, dan mag dat -per uitzondering- ook in een pb als je dat liever zou willen. Welkom bij Siriz | Siriz Mirjam