Ontpillen?????

Discussion in 'Anticonceptie' started by Daggie1984, Aug 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,435
    0
    0
    limburg
    Hallo dames,

Ik heb op 28 juli laatste diana pil genomen, 2jaar geslikt en jaar ervoor een jaar gestopt vanwege kinderwens.. dus is al weer 3 jaar geleden toen ik voor het laatst ben gestopt..

Maar heb dus nu allemaal van die klachten, en ik kan het me niet meer herinneren of ik het toen ook had!! hahah

Hier komt me lijst:

Al een paar dagen met vlagen misselijk
    Hoofdpijn al een paar dagen
    Vandaag krampen in de onderbuik...
    en een opgeblazen gevoel vandaag..

pffff wat ons lichaam wel niet met ons doet!!

2. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Het klinkt heel bekend. Ik heb de eerste drie cycli echt heel heftig ontpilt met alles er op en er aan. Helaas bestaat er inderdaad zoiets als ontpillen. Zelf heb ik ook besloten nooit meer aan de pil te gaan. Sterkte er mee!

3. Elizabeth38

Elizabeth38 Actief lid

Jul 12, 2011
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik heb de diane 35 ongeveer 2 jaar geslikt. Ik ben inmiddels 1,5 jaar geleden gestopt. Het duurde ongeveer 8 maanden voordat ik mijn menstruatie kreeg. Daarna weer niet, wel:(

Ik had tijdens het gebruik last van pijnlijke borsten, duizeligheid, draaierig. Maar ook na het stoppen. Mijn hormoonhuishouding is door de diane erg verstoord.

Ik spuit nu puregon on mijn follikels te laten groeien. En krijg mijn menstruatie na de eisprong. Of het een echte menstruatie is, weet ik niet. Het is toch mbv medicijnen dat je het krijgt.

Succes!

Share This Page