Hallo, Ik heb een vraag. Ik heb 6 jaar ongelimiteerd de nuvaring gebruikt, voor heen heb ik wel 4 pillen versleten omdat ik een veelste hoge bloedruk krijg van normale pillen. Nu volgt het, dat ik heb in januari mijn pil vergeten omdat ik (beetje dom) geen nieuwe had opgehaald bij de dokter. wel sex gehad omdat ik het vergeten was. ben wel ongesteld geweest maar anders dan normaal. het was net water en helemaal geen vlies, wat ik normaal altijd heb. Op dit moment hoorde ik dus ongesteld te zijn en ben ik dus niet. Veel symptomen heb ik niet, maar heb een opgezette onderbuik, beetje hard en heb zaterdag 2 weken geleden zulke krampen gehad dat ik niet eens normaal rechtop kon lopen zo'n pijn. mijn tepels doen ontzettend zeer. BH omdoen doet al zeer, de zijkanten van mijn borsten doen ook zeer, alsof het groeipijnen zijn. Ook krijg ik op mijn tepels van die rare witte bultjes. ook nog nooi gehad. Heb een test gedaan negatief en ben bij de huisarts geweest ook negatief. heb geen blaasontsteking en heb ook niks met mijn darmen. Hij kon mij ook niet vertellen wat het dan was . en moest deze week anders maar terug komen..... vanwege mijn dikke onderbuik. Kan dit wel een zwangerschap zijn? ik wacht deze week af vanwege ongesteld heid, maar ben nog nooit te laat geweest over overtijd. Is het trouwens ook genetisch bepaald of je wel sterk de hormoon afgeeft of niet? Mijn moeder is namelijk bij mijn oudste broer pas na 5 maanden achter gekomen dat ze 5 maanden zwanger was, en mijn zus heeft helaas een miskraam gehad door de antibiotica omdat ze dus niet wist dat ze zwanger was. en allebei gewoon ongesteld geweest, mijn moeder zelfs de hele 9 maanden. Ik hoor graag hier wat over
Sorry, helaas geen ervaring mee . Nadat ik bewust stopte met de pil, ben ik gelijk zwanger geworden en ben na de bevalling vrij snel weer begonnen met anticonceptie. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!
als deze ongestelt heid weer anders is dan normaal dit aan je huis arts door geven en vragen om een bloed test om vast te stellen dat je echt niet (of wel) zwanger bent. want bij somige vrouwen kan het zo zijn dat als ze zwanger zijn toch een heel laag zwangerschaps hormoon bij zich hebben. zo laag zelfs dat een gewoone zwangerschaps test het niet meet en dus negatief aan geeft. dit komt echter zeeeeeerrrr zelden voor. komt er uit die bloed test toch een negatieve uitslag laat je huisarts dan zeker even verder zoeken wat er eventuweel mis kan zijn.
Bij de huisarts wat hij negatief, ik ga een echo aanvragen wat het anders dan kan zijn. maar zeer zelden valt ook wel mee.... mijn moeder hefet dat gehad, mijn zus, overbuurvrouw en meer die ik ken.... gebeurt nu al vaker.
Ben gisteren naar de HA geweest en ik heb een Cyste van 4 cm doorsneede aan mijn eierstok. Ik moet morgen dus naar de Ziekenhuis toe en gaan ze kijken van hoe en wat, ook krijg ik een inwendige onderzoek,.... daar wordt ik niet echt blij van maar goed. Dit was mijn echo dus... De donkere plek, naast de licht grijze is dus die Cyste, hij drukt mijn hele baarmoeder aan de kant en mijn blaas omlaag.... Dit was dus de probleem... hoogwaarschijnlijk is dit gegroeid door mijn pil, maar dat kon mijn HA ook niet met zekerheid zeggen.