Pil vergeten in eerste week

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door mistro, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mistro

mistro Nieuw lid

10 mrt 2008
    2
    0
    0
    Geplaatst: Ma Mrt 10, 2008 8:41 am Onderwerp: pil vergeten

--------------------------------------------------------------------------------

hoi

even een vraag over de wekring van de pil.
    Als je de pil de 5de dag vergeet en tergelijk in neemt met de 6de pil (dus later dan de 12 uur wat ik heb gelezen.) en je hebt die avond wat gevreeen waar je wat langs elkaar heen schuurd en daarnaben je verder gegaan met condoom (met zaad dodende middel) is het dan veilig ofte wel is er kans op zwangerschap ?

bedankt

2. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Nou in de eerste week is het risico wel het grootst als je de pil vergeet. Waar het om gaat is of er sperma of voorvocht in je vagina gekomen kan zijn. Dat kan ook via vingers ofzo maar daar kun je dan wel zwanger van raken. Zoals jij het vertelt, lijkt het risico me niet zo groot.

Groetjes

3. mistro

mistro Nieuw lid

10 mrt 2008
    2
    0
    0
    Toch gister even de dokter gebeld die vertelde dat het mee zou moeten vallen aangezien ze al langetijd de pil slikt en ze hem binnen 36 uur als nog heeft in genomen.

4. Snoops

Snoops Nieuw lid

11 mrt 2008
    1
    0
    0
    Ben mijn pil ook vergeten in de eerste week.
    Ik vraag me af hoe groot het de kans op zwangerschap is.
    We waren eigenlijk van plan om tot na de zomer te wachten met proberen zwanger te raken.
    Nu met de pil te vergeten, maar besloten om gewoon af te wachten wat er zal gebeuren...
    Hebben dus gen condoom gebruikt de rest van de maand. Ben wel de rest van mijn strip aan het uitnemen.

Ben nu op dag 22 en weet neit wat ik allemaal voel of zou kunnen voelen. Wel al 1,5 week het gevoel ongesteld te worden en af en toe een pijnscheut in mijn borsten, maar niet misselijk ofzo.

Allemaal zo spannend zeg. Al besef ik dat de kans wel klein zal zijn op een zwangerschap door gewoon 1 pil te vergeten...

5. Burberry

Burberry Actief lid

21 dec 2007
    417
    0
    0
    ben ook in week 1 me pil vergeten, donderdag had ik pil genomen en vrijdag gevreeen en de pil dus niet ingenomen en pas de volgende ochtend de vergeten pil ingenomen...zoals ik hier dus lees is er een kans dat ik zwanger zopu kunnen zijn? moet wel zeggen dat ik sinds gister onwijs misselijk ben en rommelige darmen heb...kan toch niet een symptoom zijn al zo vroeg?

Deel Deze Pagina