Ben niet bezig met zwanger worden maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Heb altijd een regelmatige cyclus gehad tussen de 28 en 35 dagen. Na mijn bevalling heb ik 3 normale cycli gehad. Maar mijn vorige cyclus was opeens 42 dagen. Vreemd. Maar wat nog vreemder is, is dat ik nu inmiddals op dag 52 zit! Begin me nu toch wel zorgen te maken... Ben niet zwanger... Wat zou het kunnen zijn? Afwachten? Naar huisarts? Nog iemand dit gehad?
Misschien moet je lichaam 'ontzwangeren' ofzo? Weet niet of het bestaat maar zie dat je in Juli bevallen bent. Of geef je misschien borstvoeding? Als je het niet vertrouwd zou ik er gewoon met langs de HA gaan! Succes.
Duurt even voordat de hormonen uit je lijf zijn na een bevalling en als je borstvoeding geeft kan dat invloed hebben. Denk dus zoiets..
Als je bv hebt gegeven snap ik dat je cyclus wat in de war kan zijn. Als dit niet zo is, is hij indd wel heel erg lang aan het worden. En je hebt dus alwel een test gedaan?? Zou gewoon even de HA bellen voor de zekerheid, die kan je vast meer vertellen... Succes