nwe iphone 6 + abo: duur dus even wachten?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 26 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    De prijs van de telefoon klopt niet helemaal... De telefoon is nieuw €640/650 (check Kieskeurig maar).

Overigens betaal ik €15 p/m voor een sim only met 300 belminuten en 1gb data. Ik kan het maandelijks opzeggen en zit op het Vodafone netwerk :) Wel/geen onbeperkt bellen maakt voor ons pakket slechts €1,60 p/m verschil qua kosten.

Ja, dan vind ik dat je (te) veel betaalt voor de telefoon :)

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.038
    113
    Wat ik ook fijn vind aan het kopen van een los toestel is dat je er niet persee 2 jaar aan vast zit maar ook een Simonly kan nemen voor 1 jaar. Ik weet wel dat je ook abbo's kunt afsluiten voor 1 jaar maar dan betaal je vaak alsnog een gigantisch bedrag voor de telefoon.

Nu kan ik, als ik dat zou willen, na een jaar mijn iPhone 6 voor een goed bedrag verkopen en daarna dat geld gebruiken voor een nieuwere versie. Maar ik vind het dan ook leuk om qua telefoon het nieuwste van het nieuwste te hebben ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.032
    1.853
    113
    Provincie Groningen
    Heb je wel gelezen dat ik een 64 gb heb? Die zijn geen 640 euro simlock vrij.

4. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    De 5 is sowieso beter, maar je internet word ook bepaald door je provider. Als je 3G hebt met een lage snelheid word dat niet beter met een 5. Kijk anders eens bij Hollandse nieuwe of telfort. Ook budget, maar beter netwerk.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Volgens mij is de camera qua megapixels hetzelfde gebleven, scherm is wel groter. Voor de internetsnelheid moet je waarschijnlijk bij je provider zijn...

Deel Deze Pagina