Weet iemand of de tummy tub op de badstandaard van bebe jou past? Ik vind namelijk de tummy tub van bebe jour niet zo mooi en wil het liefst een originele tummy tub.
Nee, past niet. Ik heb een tummy tub en een bebe-jou badje, maar als ik in het begin de tummy gebruik zet ik die dan maar in 't badje of op de commode ofzo.
Dan wordt het de tummy van bebe jou, die zijn niet doorzichtig he? Ik vind het wel leuk als ze doorzichtig zijn.
Als ik me niet vergis heeft bebe jou ook een doorzichtige tummytub. Ik heb namelijk zelf een doorzichtige tymmytub besteld (bij babypark) die in de babe jou standaard past. Ik heb de tummy nog niet thuis, dus kan het merk niet nakijken maar volgens mij was deze van bebe jou. De vorm is iets anders dan de standaard tummy van bebe jou. In plaats van een hengsel voor het opbeuren kun je deze met 'handvaten' aan de bovenrand opbeuren. Vooral als je klein bent is dit waarschijnlijk juist handiger. Kortom, babypark heeft een doorzichtige tummy die in de bebe jou standaard past.
Daar kwamen wij helaas ook achter...helaas achteraf.... Nu gaan we hem waarschijnlijk maar gebruiken op de commode of beneden op eettafel!